کلا ضدآفتاب های استیکی چون یکم الکل دارن ، فینیش مات تری دارن تا کرمی ها! پس بنظرم اگه پوستت خشک نیست و مشکلی با الکل نداری ، استیکی بگیری بهتر باشه ، تمدید کردنش هم خیلی راحت تره خب (من نداشتما ! پس فردا نری بگی این گفت استیکی بگیرید من صرفا نظرمو گفتم)
_____________________________________________
من 2شب در هفته ماسک خواب سیکا میزنم و بقیه شبا هم مرطوب کننده/آبرسان سراوی رو میزنم ، خیلی خیلی خیلی راضیم. جوشم نزدم باهاش
____________________________________________
برای یه دست شدن و شفاف شدن پوست یه سری ترکیبات خیلی کمک کنندن! شاه شاهان نیاسینامید! بعد گلایکولیک اسید! و بعدم رتینول! البته فقط یک یا نهایت دو شب در هفته استفاده کنیا! اونم از دز پایین! جوگیر نشی هرشب همشو باهم استفاده کنی فقط یکیشون اونم با احتیاط:
من رتینول سراوی دارم (فقط یه شب در هفته میزنم)
گلایکولیک اسید اوردنیری دارم (خیلی قویه! شاید ماهی یکبار یا مثلا هر 15 روز یکبار بزنم/ برند لورئال بنظرم خیلی بهتر و ملایم تره قیمتش خیلی کمتر اوردینریه)
بیشتر اوقات نیاسینامید میزنم. اول با دز 5% از برند Avon شروع کردم اصلا هم برون ریزی نگرفتم، بعدش رفتم سراغ اوردینری ، ولی الان چندماهه باله آ خریدم خیلی بیشتر از اوردینری دوسش دارم