2777
2789
سلام عزیزم بیوتی آف جوسان باعث جوش نمیشه؟ سبکه؟ فاقد چربی و نان کمدوژنیکه؟ استیکی شو دارین یا کرمی ...

ا این پیامتونو ندیدم

من کرمیش رو دارم . برای من به معنای واقعی سبکه و حس میکنم واقعا پوست رو روشن میکنه (بخاطر نیاسینامیدی که داره) باعث جوش هم نشده تا حالا ، منافذم رو هم نمیبنده، عطر خاصیم نداره

منتهی داخلش عصاره جینسینگ داره که شاید بعضیا اولش یکم پوستشون بسوزه (البته برای من اینطوری نبودا ولی شنیدم بعضیا برای اولین بار که استفاده کردن یه حس گز گز داشته صورتشون) ولی میگفتن دفعات بعدی دیگه مشکلی نداشته.

 مثلا ضدآفتاب از برند کره ای راندلب هم خیلی عالی بود ولی "برای من" یکم سنگین بود! 

واقعا نمیشه یه چیزیو با اطمینان 100% گفت. آدم تا خودش تست نکنه متوجه نمیشه

ا این پیامتونو ندیدم من کرمیش رو دارم . برای من به معنای واقعی سبکه و حس میکنم واقعا پوست رو روشن م ...

ممنون عزیزم

اتفاقا من خودم سرم نیاسینامید بالانس میزنم

منتهی دیدم سایتی که ازش خرید میکنم مدل کرمی و استیکی این ضد آفتاب رو موجود کرده

یکم گرونه ولی خیلی دوست داشتم امتحانش کنم چون عصاره برنجم داره.

فینیش طبیعی روی صورت داره؟

راستی یه چند تا سوال دیگم داشتم😅

 گلم ماسک خوب واسه پوست حساس و مختلط/نرمال مستعد جوش و دهیدراته چی خوبه؟😅 به خونگی ها سخت میشه اعتماد کرد. مدل صورتی ماسک تی زون رو استفاده کردید؟ برای نور حاصل از گوشی و اینا میگن خوبه که به پوست میخوره

بنظرت ماساژ صورت یا استفاده از گواشا برای زیر ۳۰ سال میتونه خوب باشه؟ من لاغر که شدم در حد کم دور دهانم خط افتاده. سنمم کمه. میشه با اینا رفعش کرد؟

درخواست دوستی قبول نمیکنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون عزیزم اتفاقا من خودم سرم نیاسینامید بالانس میزنم منتهی دیدم سایتی که ازش خرید میکنم مدل کرمی ...

منم  وزن زیادی کم کردم یکم صورتم چروک افتاد چندسال پیش ولی با همین آبرسان و مرطوب کننده و شبی یکبار رتینول و... اینجور چیزا رفع شد ، چون ما سنمون کمه ،چین و چروک هامون عمیق نیست راحت برطرف میشه

________________________________________________

 پوست منم خیلی حساسه و سریع جوش میزنه (البته فعلا جوش ندارما. هراز گاهی شاید مثلا دم پریودی بزنه! که همونم از وقتی قند و شکر رو کامل کامل قطع کردم، نمیزنه)  ماسک خواب لانیژ مدل سیکارو دارم ، مثل آب روی آتیشه! خیلی سریع قرمزی ها رو از بین میبره ،جای جوشم اگه تازه باشه کم میکنه، خشکی و التهابم میگیره البته یکم غنی هست ، نمیدونم شاید بعضیا باهاش جوش بزنن ولی من شخصا جوش نزدم و عاشقشم

مدل آبرسانشم دارم ، اون یکم سبکتره ،ولی قدرت آبرسانیش خیلی بالاست! قشنگ زیرپوستم آب میندازه. من باهاش جوش نزدم ، دیگه نمیدونم برای شما هم همینطوری باشه یا نه. برای من خیلی خوب بوده تا الان

____________________________________________

طبیعی بودن ضدآفتاب ، منظورت رد سفیدیه؟ اصلا رد سفیدی نداره! اصلا! ببین حالا من پوست صورتم خیلی سفیده ، خوشم میاد ضدآفتاب یکم ردسفیدی داشته باشه پوستم یه دست بشه  ولی متاسفانه یا خوشبختانه این بیوتی آف جوسان کرمی اصلا رد سفیدی نداره ، انگار مرطوب کننده زدی همین

منم  وزن زیادی کم کردم یکم صورتم چروک افتاد چندسال پیش ولی با همین آبرسان و مرطوب کننده و شبی ی ...

مرسی از توضیحاتت😍❤

آبرسان و مرطوب کننده چی استفاده میکنید شما؟

رتینول چه برندی خوبه؟


و اینکه از طبیعی بودن منظورم فینیش محصوله😅 براقه یا مات؟ اخه یکسری ها گفتن عین روغن بوده رو صورت

واسه همین شک کردم گفتم استیکی توکوبو بخرم بجاش. دوست دارم بافت صورت قشنگ بشه. چون بعضیا خیلی صورت رو بد جلوه میدن


و سوال آخرم😅برای رفع کدری پوست چی خوبه عزیزم؟ و اینکه بافت یکدست و صاف بشه

درخواست دوستی قبول نمیکنم.

مرسی از توضیحاتت😍❤ آبرسان و مرطوب کننده چی استفاده میکنید شما؟ رتینول چه برندی خوبه؟ و اینکه ...

کلا ضدآفتاب های استیکی چون یکم الکل دارن ، فینیش مات تری دارن تا کرمی ها! پس بنظرم اگه پوستت خشک نیست و مشکلی با الکل نداری ، استیکی بگیری بهتر باشه ، تمدید کردنش هم خیلی راحت تره خب (من نداشتما ! پس فردا نری بگی این گفت استیکی بگیرید  من صرفا نظرمو گفتم)

_____________________________________________

من 2شب در هفته ماسک خواب سیکا میزنم و بقیه شبا هم مرطوب کننده/آبرسان سراوی رو میزنم ، خیلی خیلی خیلی راضیم. جوشم نزدم باهاش

____________________________________________

برای یه دست شدن و شفاف شدن پوست یه سری ترکیبات خیلی کمک کنندن! شاه شاهان نیاسینامید! بعد گلایکولیک اسید! و بعدم رتینول! البته فقط یک یا نهایت دو شب در هفته استفاده کنیا! اونم از دز پایین! جوگیر نشی هرشب همشو باهم استفاده کنی  فقط یکیشون اونم با احتیاط: 

من رتینول سراوی دارم (فقط یه شب در هفته میزنم)

گلایکولیک اسید اوردنیری دارم (خیلی قویه! شاید ماهی یکبار یا مثلا هر 15 روز یکبار بزنم/ برند لورئال بنظرم خیلی بهتر و ملایم تره قیمتش خیلی کمتر اوردینریه)

بیشتر اوقات نیاسینامید میزنم.  اول با دز 5% از برند Avon شروع کردم اصلا هم برون ریزی نگرفتم، بعدش رفتم سراغ اوردینری  ، ولی الان چندماهه باله آ خریدم خیلی بیشتر از اوردینری دوسش دارم

کلا ضدآفتاب های استیکی چون یکم الکل دارن ، فینیش مات تری دارن تا کرمی ها! پس بنظرم اگه پوستت خشک نیس ...

عه من نیاسینامید بالانس میزنم

هر شب نزنم یعنی؟

اغلب اوقات دارم هرشب میزنم😐😂

۱۵ درصده

از اولم همینو زدم

خیلی وقته دارمش

مرتب بزنم اثرش رو پوستم خوبه نسبتا

نزنم یعنی؟

یک شب در میون کنم؟

درخواست دوستی قبول نمیکنم.

عه من نیاسینامید بالانس میزنم هر شب نزنم یعنی؟ اغلب اوقات دارم هرشب میزنم😐😂 ۱۵ درصده از اولم ه ...

من بالانس رو نداشتم ولی اوردینری خیلی خیلی خیلی قوی بود! اصلا هرشب زدنش رو توصیه نمیکنم چون به سد دفاعی اسیب میزد بالانس رو نمیدونم ، مواظب باش پوستت خشک نشه 

واقعا پوست رو روشن و شفاف میکنه. جوش و جای جوش و لک رو هم از بین میبره

ا این پیامتونو ندیدم من کرمیش رو دارم . برای من به معنای واقعی سبکه و حس میکنم واقعا پوست رو روشن م ...

چند خریدی بیوتی اف جوسان؟

اگه امضام میخونی برای امام زمانت صلوات بفرست 🥰😍
محافظت ضدآفتاب های ایرانی زیاد نیست ترجیحا خارجی بگیرید. بین محصولات خارجی ضدآفتاب های کره ای از همه ...

سلام دوست عزیز میشه منو برای پوستم راهنمایی کنی خیلی ممنون میشم اگه در خواست دوستیمو قبول کنی 

ببخشید کرم بیوتی آف جوسان رو از داروخانه گرفتید یا اینترنتی؟

سلام عزيزم ، برند بيوتى آف جوسان داخل داروخانه هاى ايران موجود نيستن ، اگه خارج ايران هستيد ميتونيد از فروشگاه ها و اگرم داخل ايران هستيد ميتونيد از آنلاين شاپا بخريد❤️

سلام عزيزم ، برند بيوتى آف جوسان داخل داروخانه هاى ايران موجود نيستن ، اگه خارج ايران هستيد ميتونيد ...

چرا داروخانه ها ایران ندارنش؟ببخشید یه انلاین شاپ معتبر که کلاه.بردار نباشن و اصلشو داشته باشن بهم معرفی میکنید؟ 🙏

سلام عزيزم ، برند بيوتى آف جوسان داخل داروخانه هاى ايران موجود نيستن ، اگه خارج ايران هستيد ميتونيد ...

سلام عزیزم شما از ضدآفتاب تون آپ دکتر جی یا ایپو استفاده کردین؟ خسته شدم هر کرم رنگی میزنم رو پوستم خاکستری میشه اینو معرفی کردن خواستم بپرسم برا پوست چرب خوبه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز