2777
2789
عنوان

چهلم داداشم😔

1452 بازدید | 19 پست

امروز چهلم داداشمه، انگار قلبم تو فشاره از هر جهت، من که تا امروز تو انکار مرگ عزیز دلم بودم حالا چطوری برم عکس خوشگلشو روی سنگ قبرش ببینم، 

آخ، تمام جیگرم تو آتیشه و نمیدونم چطوری زنده ام هنوز، 

نمیخوام برم مراسم برادرم، شوهرم میخواد به زور منو ببره 😔

چطوری با درد نبود عزیزاتون کنار اومدین؟ 

من از زنده موندن خودم شرمنده ام 

همش یاد اون تیمه مداحی میفتم که میگه 


حسین(ع)، شرمنده ام که بعد روضه ی تو زنده ام هنوز

دخترم زندگیمه، هر جا هوا مطابق میلت نشد برو، فرق تو با درخت همین پای رفتن است🌲🌲🌲

خدا رحمتشون کنه غم آخرتون باشه😔

مامان دو تا فرشته کوچولوی شیطون❤وزن اولیه ۷۱ کیلوگرم(۱۶ مهر۴۰۲). ۲۲ آذر : ۶۳٫۶۰۰ گرم.۱۵ دی ماه۶۲ کیلوگرم. ۲۰ بهمن ۶۱ کیلو 😍🧿 ۱۵ اسفند ۶۰ کیلو 🥰 وزن فعلی ۵۹/۴۰۰😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا رحمتشون کنه.به شمام صبر بده.داداش منم تقریبا ۷ماهه فوت شده.هنوز گاهی عمیق که فکر میکنم به نبودنش نفسم‌میگیره.نمیتونم نفس بکشم.اما نه که راحتتر بشه ولی ادم یاد میگیره تحمل کنه چون چاره ای نداره

خدابهت ارامش، بده عزیزم برادرمنم یکسال ونیمه فوت کردن انگارتکه ای ازقلبم زیرخاک مدفونه..... براشون دعا کنیم وفاتحه بفرستیم

خدایاتکیه داده ام به آسمانی که تو روی ابرهایش نشسته ای♥

منم اولین بار که روز چهلم چشمم به سنگ قبر خواهرم افتاد قلبم هزار پاره شد .سنگ رو که میبینی انگارتازه میفهمی همه چیز تموم شده و اون دیگه بر نمیگرده.اگه تا الان انکار میکردی دیگه باور میکنی.فقط اشکه که از چشم سرازیر میشه.😭😭

یا از رفتارت دفاع کن یا با آن وداع کن

روحشون شاد عزیزم خدا بیامرزه

با این که میدونم هیچ جوره این داغ برای شما خاموش شدنی نیست ولی خب هممون یه روز رفتنی هستیم و یه جون به خدا بدهکاریم

براشون خیرات زیاد بدید و فاتحه بخونید

دوستان منselentia_6 نیستم اشتباه نگیرید من قبل از ایشون بودم اینجا 😊

برا شادی روح برادرت و ارامش قلبت صلوات فرستادم تسلیت باشه 💐

منم داغ برادر دیدم

داغش همیشه تازه هست و نمیشه فراموش کرد اما باید صبر کنیم بلاخره منم میرم کنارش

ب نام آن که آفریـــد مرا   و برای عشق زیـــبایــم ترا     خدای مهربانم  دوستــــــت دارم برای همه نعمت هایی ک برایم  لطف نمودی خدای مهربانم سپاس گذارم  برای   آفرینش   فرشته ای دوست داشتـــنی    چـــون     مـــــادر                   و آرامشی کــــه در آغوشش قرار    داد ــــی       امضای دوست تعلیق شده    melikaj20051982                          هرزگی روشن فکری نیست،بی حجابی هرزگی نیست، بهشت نیز اجباری نیست، مرد حیوانی بی اختیار نیست، و زن بودن علل گناه کسی نیست. حرف های دل یک دختر چادری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز