2777
2789
نه شیرینی دوس ندارم  دوغم اگه خنک باشه دوس دارم درکل همه چی میخورم ولی شیرینی دوس ندارم دلچسب ...

پس شاید پسره😍

خدایاسه چیز تو زندگی قشنگن: 'خانوادم' 'انعکاس صداشون' 'تصویر شون تو اینه' 👩‍❤️‍👨🧒🏻🧒🏻🧒🏻👶🏻 خدایا مواظب خانوادم باش به خودت میسپارم❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم دوتا پسر دارم😑

دیدم امضاتو 😁رژیم دختر گرفتی؟

خدایاسه چیز تو زندگی قشنگن: 'خانوادم' 'انعکاس صداشون' 'تصویر شون تو اینه' 👩‍❤️‍👨🧒🏻🧒🏻🧒🏻👶🏻 خدایا مواظب خانوادم باش به خودت میسپارم❤❤
اره عزیزم همچنین  قبلیا علائمت چیا بود

قبلیا ۱۰ و۸ سال پیش بود تو هردوشون از یچیزی بدم میومد ولی تو این فقط خیلی گشنم میشه سینم درد میکنه چند مورد دیگه قبلی ها یادمه تو یکی فقط استامبولی و انار میخوردم دیگه هیچ غذایی لب نزدم اولی هم فلفل دلمه ای میدیدم بالا میاورد ولی خیار زیاد میخوردم 

اره عزیزم همچنین  قبلیا علائمت چیا بود

اینم فعلا که حالت تهوع ندارم یعنی احساس میکنم خیلی کم دارم جوری که صب خیلی گشنمه ولی میام بخورم میل ندارم دیگه بعد بازم گشنم میشه😂

اره

منم بارژیم دختردار شدم😍 ایشالله اول سالم و بعد جنسیت موردعلاقت باشه گلم

خدایاسه چیز تو زندگی قشنگن: 'خانوادم' 'انعکاس صداشون' 'تصویر شون تو اینه' 👩‍❤️‍👨🧒🏻🧒🏻🧒🏻👶🏻 خدایا مواظب خانوادم باش به خودت میسپارم❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طراحی

__ژرف__ | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز