blond مدیر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 18479 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 202 بازدید | 24 پست امسال خونه مدنظرمُ میخرم؟به زندگی مدنظرم میرسم؟ ۲۶ساله ام 1402/05/24 | 23:46 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
verdigris عضویت: 1401/04/23 تعداد پست: 2197 بله گلم ولی با زحمت . تلاش زیاد ممکنه منتظر وام قرعه پول ارثی باشید ک به دستتون میزسه حسش چیه؟ پیام میده؟
از_جنس_ماه عضویت: 1402/05/24 تعداد پست: 6883 بله گلم ولی با زحمت . تلاش زیاد ممکنه منتظر وام قرعه پول ارثی باشید ک به دستتون میزسه میشه بگی من کی ازدواج میکنم 🥺 کاربری دست مهسا و الهه است🌿🫶🏻برای حس شیشم درخواست دوستی ندید جواب نمیدم
moonbra عضویت: 1401/04/11 تعداد پست: 2293 بله گلم ولی با زحمت . تلاش زیاد ممکنه منتظر وام قرعه پول ارثی باشید ک به دستتون میزسه منم بگو بی زحمت خدا خیرت بدهاول بگو من چجور ادمیم چع حسی میگیریو اینکه سه سال بعد به هدفم میرسم ؟
فاطمه_مامان_عسلل عضویت: 1402/05/13 تعداد پست: 182 بله گلم ولی با زحمت . تلاش زیاد ممکنه منتظر وام قرعه پول ارثی باشید ک به دستتون میزسه تروخدا میشه بگی حس شوهرم نسبت به من چیه؟خواهش میکنم
ania12 عضویت: 1400/04/14 تعداد پست: 284 بله گلم ولی با زحمت . تلاش زیاد ممکنه منتظر وام قرعه پول ارثی باشید ک به دستتون میزسه عزیزم من کی ازدواج میکنم ؟با کی ؟لطفا بگو ❤❤
tani1998 عضویت: 1401/03/19 تعداد پست: 12680 بارداری هس برام یا ن اگ هست چن بار و بچم چیه دلم برات تنگه بابا 🥀 منو حتی خداهم تحویل نگرفت. چ برسه به روزگار
لیییی عضویت: 1401/05/01 تعداد پست: 4350 سوالا رو نگاه تو را به خدا😂😂 عزیزم شما که مشکل داری برو بیرون.یسریا اینجا به هر دری زدن نشده و خسته شدن..دل خودشونم با جواب خانمای حس ششمی خوش میکنن.مثالش خوده من..نذر کردم..دعا کردم.چله گرفتم که برم کربلا..حالا با جوابای حس شیشمیا دلمو خوش میکنم نیست هیچ احدی لایق احترام..!
تئل_نار عضویت: 1401/05/22 تعداد پست: 2666 عزیزم شما که مشکل داری برو بیرون.یسریا اینجا به هر دری زدن نشده و خسته شدن..دل خودشونم با جواب خانم ... اکی به خرافات ذهنیتون ادامه بدید. ای مادرِ ما، ایران ؛ جان زخمی تو در کدام روز هفته التیام خواهد پذیرفت ؟ چشمان ما، به راه عافیت تو سفید شد... ای ما، نثار عافیت تو...
لیییی عضویت: 1401/05/01 تعداد پست: 4350 اکی به خرافات ذهنیتون ادامه بدید. شما که روشنفکری بین ما نگرد و برو بیرون نیست هیچ احدی لایق احترام..!