پسر من تقریبا ۱۵ روز دیگه ۲ سالش میشه... حدود ۲ماهه ک از شیرخشک و پستونک گرفتمش . کار. خیلی سختی نبود. فقط دو سه شب درگیر شدم
اما یک ماه پیش آب سیب طبیعی براش گرفتم باباش ریخت تو شیشه بهش داد خورد. از اون موقع ول کن نیست .شبانه روز آب سیب میخواد. بهش معتاد شده. شبا دو سه بار بیذار میشه اگه ندم گریه های شدید میکنه . باباشم حوصله تحمل نداره
تو روز هم گریه میکنه اما میشه با خوراکی های دیگه سرگرمش کرد
اما شب دیگه حریف نمیشم. حتی توش فلفل ریختم ولی باز هم زده نشد. با اب هم مخلوط میکنم. اکه اب بیشتر بریزم گریه میکنه
چیکار کنم؟ نمیخوام شبا بیذار بشه بخاطرش... فقط لطفا راهکار بدین