با ی نفری ۳سال تو رابطم ی مدت مسافرت بودم ۱۵ روز بعد برگشتم رفتیم بیرون یهو یکی پیام داد فلانی عشقت اومده پیشت مارو یادت رفته بعد زنگ زدم بهش گفت منو دوستم با دوست این اقا اومدیم خونتش منم با این دوست شدم ولی گفت که شمام هستی و میخواد باهات تموم کنه شما ولش نمیکنی خودکشی کردیو اینا(واقعیت اینجوری نبوده اصلا)
ولی این اقا قسم روح مادر که اره اومدن ولی من دوست نشدم
الان تموم کردم ولم نمیکنه میگه اینا پول خاستن دوستم نداد نقشه کشیدن
تو ساده ی
بعدشم دختر دیگه جوابمو نداد
شما بودین چیکار میکردین