moonsaghar مدیر استارتر عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 427 عنوان ترسناکک 208 بازدید | 36 پست بیاید خاطرت ترسناک خودتون یا خاطرات ترسناکی که اینجا دیدی رو بنویسید من تا حالا نداشتم خودم 1402/05/24 | 02:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
cihye عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 5407 منظورت از ترسناک چیه اسم کاربریم chiyeهستش 💔😀یعنی (چیه).دلیلشم اینه که تیک کلاممه🙂😂 .خب چرا اشتباه نوشتم cihye؟چونننننننن کورمم 😑اصن دقت نکردم چرا برعکس نوشتم بعد که ثبت شد دیدم دیگ دیره 😀🥸
cihye عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 5407 جن؟ اسم کاربریم chiyeهستش 💔😀یعنی (چیه).دلیلشم اینه که تیک کلاممه🙂😂 .خب چرا اشتباه نوشتم cihye؟چونننننننن کورمم 😑اصن دقت نکردم چرا برعکس نوشتم بعد که ثبت شد دیدم دیگ دیره 😀🥸
moonsaghar مدیر استارتر عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 427 منظورت از ترسناک چیه یعنی جن و روح و این جور چیزا هرچی که ترسناک باشه
moonsaghar مدیر استارتر عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 427 بشین فیلم ترسناک ببین هر چی بگی دیدیم نمیدونم چی ببینم
مستعارنميخوام عضویت: 1398/12/09 تعداد پست: 4709 دوساعت اماده شدم بخونم میگه خودم ترسناک ندارم الان تا ناکجا اباد دنبالت میدوام ترسناک بشه
cihye عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 5407 یعنی جن و روح و این جور چیزا هرچی که ترسناک باشه امم ندارم ولی بابام دیده اسم کاربریم chiyeهستش 💔😀یعنی (چیه).دلیلشم اینه که تیک کلاممه🙂😂 .خب چرا اشتباه نوشتم cihye؟چونننننننن کورمم 😑اصن دقت نکردم چرا برعکس نوشتم بعد که ثبت شد دیدم دیگ دیره 😀🥸
moonsaghar مدیر استارتر عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 427 دوساعت اماده شدم بخونم میگه خودم ترسناک ندارم الان تا ناکجا اباد دنبالت میدوام ترسناک بشه &nb ... خاطره ی ترسناک زیاد تو دهنم حس ولی برای خودم نیست
nafas1379 عضویت: 1399/03/11 تعداد پست: 2448 ترسناک ترینش بختک بود 😐یه بارم مثل فیلما خواب خودمو دیدم که خواب بودم بابام خدا بیامرز اومده بود نازم میکرد ناز کردنشو تو دنیای واقعی حس کردم
harshan عضویت: 1398/04/18 تعداد پست: 277 هر چی بگی دیدیم نمیدونم چی ببینم به منم معرفی کن ترسناک ترینش رو
cihye عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 5407 خب کامل تعریف کن میترسم اخه خودم🥲😂💔 اسم کاربریم chiyeهستش 💔😀یعنی (چیه).دلیلشم اینه که تیک کلاممه🙂😂 .خب چرا اشتباه نوشتم cihye؟چونننننننن کورمم 😑اصن دقت نکردم چرا برعکس نوشتم بعد که ثبت شد دیدم دیگ دیره 😀🥸
cihye عضویت: 1402/03/16 تعداد پست: 5407 میترسم اخه خودم🥲😂💔 از ما بهترون خودشو جای عمه ی بابام اینا جا زده بود اومده بود پشت در شون در میزد صدا میکرد مامانبزرگ خدا بیامرزم میفهمه نمیزاره بابام اینا باز کنن اسم کاربریم chiyeهستش 💔😀یعنی (چیه).دلیلشم اینه که تیک کلاممه🙂😂 .خب چرا اشتباه نوشتم cihye؟چونننننننن کورمم 😑اصن دقت نکردم چرا برعکس نوشتم بعد که ثبت شد دیدم دیگ دیره 😀🥸