2777
2789

با قرص قابل کنتروله.و‌پرانول مال تپش قلبه.فقط‌روانشناس میتونه درمانش‌کنه‌کامل.قرص فقط کنتروله

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.

من دوساله الپرازولام و پرانول

من اون زهرای سال ۹۹نیستم میدونی چرا؟ +دیگه عشق و نمیفهم تو بی حسی مطلقم و فقط از تنهایی لذت میبرم راستی به این نتیجه رسیدم عشق همش چرنده در جریان باشیا رفیق منه خنثی زمانی عاشق بودم ولی الان اصلا درک نمیکنم هرگزها🖤🫂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خیلی رایج شده

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
خب درمانش چيه؟

باید بری روانشناس

ریشه یابی کنه.ی‌روانشناس خوب

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
هر هفته ٤٠٠ميگيره 

خوبه.همه جااینجوره

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792