2777
2789
عنوان

پسر دوساله

93 بازدید | 13 پست

پسرم نزدیک دوسالشه .خیلی سخت بوده برام بزرگ‌ کردنش... بی خوابی ها و گریه های نیم شب و غذا نخوردناش

اونایی ک تجربه دارن بگن کی این روزای سخت تموم میشه؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ده روز دیگه دوسالش تموم


اره . خوب میشه . بچه داری به حدی سخته خیلی سخته ‌ خیلی زیاد ‌. دو ساا رو رد شه اروم میشه .‌

الان چرا گریه میکنه ؟ . برای اشتهاش داروی مولتی ویتامین داخلش زینک باشه بخر بده . به داروخانه بگو دو سالشه .یا ببر دکتر بنویسه


شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

آره پسر من ۲۰روز دیگه میشه دوساله و مثل پسر شما دردسر بود برام الان ولی داره بهتر میشه دارم یادش میدم غذاشو خودش بخوره

بعضیا میفهمن نفهمن ولی نمیفهمن که ما میفهمیم نفهمن اینا دیگه واقعا اَمَن یُجیب ...لازمن..برای شفای تمام مریضها روحی روانی وجسمی صلوات...
از پوشک گرفتیش؟

دارم میگیرمش همکاری می‌کنه ولی شبا بیدار نمیشه بره جیش کنه

بعضیا میفهمن نفهمن ولی نمیفهمن که ما میفهمیم نفهمن اینا دیگه واقعا اَمَن یُجیب ...لازمن..برای شفای تمام مریضها روحی روانی وجسمی صلوات...
منظورم این نخوابیدناش و گریه هاش بیشتر

والا پسرمن خیلی مریض میشد همه هی میگفتن انقدر بشه فلان قدر بشه خوب میشه ولی یکبار یک دکتر داروساز گفت بعد از نوجونی و بلوغ خوب میشه و حقیقت بود ولی مال بچه شما که گریه و ناسازگاریه حتما زودتر خوب میشه

تفنگ نقره کوبم را فروختم             برای یار قبای ترمه دوختم        قبای ترمه ام را پس فرستاد           تفنگ نقره کوبم، داد و بیداد😭😭😭😭
دارم میگیرمش همکاری می‌کنه ولی شبا بیدار نمیشه بره جیش کنه

روزا پوشکش میکنی؟ میشه راهنماییم کنی چطوری بگیرمش؟ یه هفته کاملا پی پیشو میگفت ولی جیشو نه  دستم شکست ولش کردم  الان همه چیز یادش رفته باید دوباره شروع کنم 








روزا پوشکش میکنی؟ میشه راهنماییم کنی چطوری بگیرمش؟ یه هفته کاملا پی پیشو میگفت ولی جیشو نه  دست ...

ببین من اول چند روز پیش از خواب که بیدار شد کثیف کاری کرده بود،بردمش حموم شستمش بعد که اومد گفتم ببین چه پوشکت بوی بدی میده اه اه اه خلاصه دیگه پوشک نکردم تا ظهر یکبار رو خودش جیش کرد ولی بعدش دیگه همش میگفت مامان جیش..هر چهل و پنج دقیقه یکبار میبردمش یکم جیش میکرد،هردفعه هم که میومد یه چیز مثل شکلاتی چیزی به عنوان هدیه بهش میدم..الان روزا پوشک نمیکنم ولی شبا مجبورم چون بیدار نمیشه بگه جیش داره

بعضیا میفهمن نفهمن ولی نمیفهمن که ما میفهمیم نفهمن اینا دیگه واقعا اَمَن یُجیب ...لازمن..برای شفای تمام مریضها روحی روانی وجسمی صلوات...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز