مامان های عزیز دکتر به مادرم امپول نوروبیون برای سرماخوردگی داره ولی مادرم داخل درمانگاه هیچ وقت نمی زنه خواهرم هم مسافرته ولی خودم بلدم بزنم اما یه مشکلی هست میگه دستت سنگینه😐 دکترم گفته حتما باید بزنه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
آخه من خودم مربی کاراته ام و دستام شبیه دستان مرده برای همین میترسه البته یه دور براش یه امپول زدن بد بخت فلج شد ولی الان خوب میزنم ولی بهش میگم میگه نه نه ترجیح میدم درد بکشم