2777
2789
عنوان

نظرتون چیه؟

70 بازدید | 12 پست

من از بچگی تا الان خیلی سختی کشیدم تو خونمون هیچوقت آرامش نبود جهنمو به چشم دیدم پدرم برادرام روانی هر روز خونمون دعوا بود مادرم همش افسرده و در حال طلاق پدرمون با همه دعوا می‌کرد ابرو نموند برامون 

به هر دعا نویسی که رفتم گفتن خیلی خوب میشه آخرش ایندت خوبه 

اینم  بگم خاستگتر خوب خیلی داشتم عاشقم بود یکیش ولی قبول نکردن بخاطر پدرم فقط

بنظرتون راسته ؟اگه خوب باشه کی میشه ۲۲ سالمه دیگ😐

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا بخاطر بابات قبول‌نکردی؟ی ادم خوبی بیاد ازدواج‌کن از خانوادت خلاص شو

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
چرا بخاطر بابات قبول‌نکردی؟ی ادم خوبی بیاد ازدواج‌کن از خانوادت خلاص شو

ازدواج کنم بابام ابرو نمیزاره برام با خانواده شوهر دعا میکنه کار به طلاق میکشه شما نمیشناسی بابامو با همه دعوا میکنه با هیچکی نسبت نداریم نشده با یکی رفت و آمد کنیم باهاش دعوا نکنه 

ازدواج کنم بابام ابرو نمیزاره برام با خانواده شوهر دعا میکنه کار به طلاق میکشه شما نمیشناسی بابامو ب ...

میخای بپوسی‌پیششون.ازدواج‌کن بعدش قطع رابطه.

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
منم همین نظرو دارم با یکی ازدواج کنم که همشهری نباشیم 

اره بعضی پدرمادرا سم هستن.واقعا بچه رو اذیت میکنن

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
اره بعضی پدرمادرا سم هستن.واقعا بچه رو اذیت میکنن

خیلی سخته خیلی خیلی کاشکی بدونم گناهم چی بود ن دندون مونده برام نه اعصاب از اونجایی هم که تک دخترم همه حرص و جوشارو من میخورم   

خیلی سخته خیلی خیلی کاشکی بدونم گناهم چی بود ن دندون مونده برام نه اعصاب از اونجایی هم که تک دخترم ه ...

منم اینجور‌بودم ازدواج‌کردم‌خلاص شدم

هرچ تبر زدی مرا.زخم نشد.جوانه شد.ی دختر سختی کشیده ک از دل بیماری و‌مشکلات بیرون اومده..ودر حال‌جنگیدنه..چیزی‌ک‌تورو نمیکشه.قویت میکنه.ناامید نباش.و‌پایین سن ۲۰ اصلا دوست نشو ک‌همش ضربه میخوری.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز