2777
2789
عنوان

حاملگی

344 بازدید | 23 پست

سلام ۱۰/۱۵روز پیش رابطه محافظت نشده داشتیم یعنی بعد وسطاش که نزدیک... بود کاندوم استفاده کردیم الان سه روزه عقب افتاده پریودم سرگیجه و تهوع هم دارم چند درصد بارداری ام ممکنه ؟چی بخورم بیفته ؟راهنمایی کنید

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بی بی چک استفاده کردی؟ هر تاخیری که بارداری نیست شما هم که میگی محافظت داشتی

اخع نزدیکای ارضا شدنش گذاشت اولاش نداشت....نه هنوز استفاده نکردم اخع حالت تهوع سرگیجع ام مشکوکم کردع مادرم میگع از معدت هست 

اخع نزدیکای ارضا شدنش گذاشت اولاش نداشت....نه هنوز استفاده نکردم اخع حالت تهوع سرگیجع ام مشکوکم کردع ...

احتمالش هست باردار باشی دو سه روز دیگه یه بی بی چک بزن 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
اخع نزدیکای ارضا شدنش گذاشت اولاش نداشت....نه هنوز استفاده نکردم اخع حالت تهوع سرگیجع ام مشکوکم کردع ...

از استرس هم ممکنه این علائم رو نشون بدی

بی بی چک بزن الان نشون میده ولی احتمالش کمه باردار باشی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز