2777
2789
عنوان

خیلی شکاکم

322 بازدید | 29 پست

بخاطر موقعیت اجتماعی نامزدم چون بازاریه خیلیا میشناسنش، و خب خیلی حسادتم میشه ک خانوما رو میشناسه و باهاشون صحبت میکنه و میبینشون. بعضی خانوما رو میبینم ک اراااایش میکنن تیپ میزنن و میرن مغازه الکی ی تابی میخورن یکمم حرف میزنن میان بیرون. خیلی میترسم پاشو کج بزاره 

تا حالا چند بار امتحانش کردم ولی خب کاری نکرده بیچاره. منتها مم خیلی شک دارم.چیکار کنم بنظرتون؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وسواس فکریه، اتفاقا الان داشتم یه پادکست گوش میدادم راجب همین موضوع بود گفتش که شک شاید گذرگاه خوبی باشه ولی منزل گاهه خوبی قطعا نیست. و وقتی که اون اعتمادی که باید توی یه رابطه وجود داشته باشه رو به نامزدت داری صرفا بخاطر وسواس یا افکار ازاردهنده حال خودتونو بد نکنید.

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

وسواس فکریه، اتفاقا الان داشتم یه پادکست گوش میدادم راجب همین موضوع بود گفتش که شک شاید گذرگاه خوبی ...

خیلی سعی میکنم،ولی واقعا از بعضی از دخترا یجوری حرف میزنن ناز و عشوه میرن ک منی ک دخترم والا یجوری میشم،بیچاره اون!

چی بگم والا

خیلی سعی میکنم،ولی واقعا از بعضی از دخترا یجوری حرف میزنن ناز و عشوه میرن ک منی ک دخترم والا یجوری م ...

اصلا به این چیزا فکر نکن درکت میکنم ولی دلیلی نداره وقتی بهش اعتماد داری این افکار و تو سرت پرورش بدی چون در لحظه اول خودت اسیب میبینی، بعدم اصلا نذار متوجه حساسیتت بشه

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

ازهیچکس هیچ چیزبعیدنیس ولی شما ب ف،ا،ل نیک بگیر هرچی اهمیت بدی بیشترب سرت میاد

اره،آخه رفتارامم بد شده باهاش، خیلی سرد حرف میزنم گاهاً.

هرچی بیشتر فکر میکنم ب این موضوع ،خودم بیشتر اذیت میشم و بیشتر بروز میدم.

اصلا به این چیزا فکر نکن درکت میکنم ولی دلیلی نداره وقتی بهش اعتماد داری این افکار و تو سرت پرورش بد ...

جدی ؟نزارم بفهمه این موضوعو؟

اتفاقا میخاستم ی تاپیک بزنم بپرسم ببینم نظرتون چیه راجب این موضوع باهاش صحبت کنم؟خودم ک دودل بودم

اره،آخه رفتارامم بد شده باهاش، خیلی سرد حرف میزنم گاهاً. هرچی بیشتر فکر میکنم ب این موضوع ،خودم بیش ...

واه واه حیف نیس داری زندگی تو با وسواس خراب میکنی؟

میگن اندیشه خراب=وسواس

نمیگن اندیشه خوب=وسواس

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

در مورد hpv

71diamond | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز