2777
2789
عنوان

این خیانته ؟

180 بازدید | 11 پست

دوستان یکی از دوستام الان پیشمه و حال خیلی بدی داره میخواد خواهرانه تو تصمیم گیریش راهنماییش کنید 

جریانه اینه:

این دوستمون با پسری دو سال تو رابطه بوده و همدیگه رو دوست دارن 

این اواخر به دلیل مشکلات دختر و وقت کمی که برای رابطشون میزاشت یکم میونشون شکرآب شد

اما بعدش دوباره رابشون خوب شد دختره که دوست من باشه با پسره میره سر قرار گوشیشو که برمیداره میبینه رمزشو عوض کرده از پسره میخواد رمزشو بزنه بازش کنه اما پسره میترسه و بهوونه های الکی میاره بالخره که رمزشو میزنه میبینه تو تلگرام با دوست دختره چت کرده و دل و قلوه رد و بدل کرده حتی تا ساعت دو شب نشسته با دوست دختره حرف زده

حالا که میخواد رابه رو تموم کنه پسره میگه از دلتنگی تو اینکارو کردم نمیتونستی برام وقت بزاری بخدا که فقط در حد چت بوده این اصلا خیانت نیست ما فقط دوستانه حرف زدیم و چیزی بینمون نیست و از این جور حرفا

و اینم بگم 

این پسره اولین بارش نیست که اینکارو با دوستم کرده 

اما دوست من بخشیدش .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی چی بخاطر دلتنگی تو😐

بعضی پسرا چه بهونه هایی دارن 

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

بنظره من ک اگه از طرف مقابل پنهان بشه و ترس لو رفتنشو داشته باشه یجورایی خیانته،پسره باید خودشو میزاشت جای دوست شما،ینی اگه پسرم یه مدت وقت کافی نداشت دوست شمام باید میرفت با بقیه حرف میزد و دل و قلوه رد و بدل میکرد؟

کاره پسره واقن اشتبا بوده

قطعا خیانته 

و صددرصد بازم تکرار میکنه 

بخشیدنش اشتباه محضه

خدایا شکررررررت بابت معجزه ت🥺🥺😍😍امروز اولین روز ماه ذی حجه سال ۱۴۰۰ بی بی چک من مثبت شد و انتظار سه ساله ی من به پایان رسید.. خدایا به حق این ماه عزیز هرکی منتظر بچه اس بهش ببخش و دلشو شاد کن💕💕💕💕💕💕💕💕💕
یعنی چی بخاطر دلتنگی تو😐 بعضی پسرا چه بهونه هایی دارن 

و بعضی از دخترا چه ساده و زود باورن

خدایا شکررررررت بابت معجزه ت🥺🥺😍😍امروز اولین روز ماه ذی حجه سال ۱۴۰۰ بی بی چک من مثبت شد و انتظار سه ساله ی من به پایان رسید.. خدایا به حق این ماه عزیز هرکی منتظر بچه اس بهش ببخش و دلشو شاد کن💕💕💕💕💕💕💕💕💕

بقیه رو ول کن الان واقعا دوستت حرف پسره رو باور کرده؟؟؟!!دروغ میگه عزیزم 

بخاطر دلتنگی تو با یکی دیگ چت کردم و دل و قلوه دادیم😂😂😂

بگو منم بخاطر دل تنگی تو میرم رل میزنم مشکلی نداری

و بعضی از دخترا چه ساده و زود باورن

دقیقا چشم پوشی های بیخودی دارن

نه مرگ آنقدر ترسناک است، و نه زندگی آنقدر شیرین، که انسان برای این دو شرفش را بدهد...❤️🩹 جایی دورتر از خودم ایستاده ام، به تماشای کسی که جای من زندگی میکند! و چه بیرحمانه تنهاست، و چه به ناچار قوی...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز