دیانا ...... هوم آره تو
بابت همچی ازت ممنونم
تو مجازی بودی ولی هوامو داشتی
تو بدترین شرایط کنارم بودی جوری ک دوستای
واقعیم کنارم نبودن
دوستای صمیمی برای همیشه؟
همه به یدونه از این دوستا احتیاج دارن:)))))
♡♡♡
دیا فدای اون چشمات بشم ک بخاطر من گریه کردن
....... اوهوم
...
باهام درد و دل میکردی با آنکه دل خودت پر بود
تو همه شرایط کنارم بودی
بخاطر من اشک ریختی
با خنده هام خندیدی
به درد و دلام گوش دادی
از خود کشی منصرفم کردی
..................
ولی قول بده همیشه باشی:))))