2777
2789
@لواشک_چوبی     این حس ششمش حررررررررف ندارهههه

🙄🙄🙄🙄🙄نه شوخی میکنه بابا

بدبخت نکن منو ها😐❤

تهش پام خورد به لیوان نیمه پرش ریخت به من درخواست ندید حوصله ندارم میزنم جرواجرتون میکنما 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه من چیه😍😍؟؟؟

حس ششم نیستماااا 

ولی حس میکنم ی دختر با مژه های مشکیه بلند و سفید  به دنیا میاری 

خودت یا شوهرت چشمو ابروتون مشکیه؟؟؟ 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

🙄🙄🙄🙄🙄نه شوخی میکنه بابا بدبخت نکن منو ها😐❤

🤣🤣🤣🤣

حین نتغاضی ، لا تتمادوا....                                                     کارما همینه: گر شکستی کسی بشکنی از دیگری!                         *محبت مثل سکه است! اگه تو قلک دل کسی بندازیش دیگه نمیتونی درش بیاری مگه اینکه دلش بشکنی:)*
چی رو بت درست گفت

همه چی

حین نتغاضی ، لا تتمادوا....                                                     کارما همینه: گر شکستی کسی بشکنی از دیگری!                         *محبت مثل سکه است! اگه تو قلک دل کسی بندازیش دیگه نمیتونی درش بیاری مگه اینکه دلش بشکنی:)*
من نیازی به اثبات حسم ندارم عزیزم،اگه سوالی دارین بپرسید

عزیزم من کِی و با چه شخصی ازدواج میکنم؟

پسرعموم چرا الان سکوت کرده؟ چی تو فکرشه

سه زن در دنيا زيباترين اند . اول : مادرم، دوم : سايه اش، سوم :انعکاس تصويرش در آينه♥️🤍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792