2777
2789
عنوان

من و دخترم❤ ۰۲/۵/۲۰

341 بازدید | 40 پست

دخترم سه سالشه اون بیشتر مامان منه صدام میکنه بچم 🤭

هر وقت جاییم درد بگیره سریع میاد محل درد رو یه کوچولو ناز میکنهیعنی یه بار فقط میگه خوب شد بسه ؟ تا صبح هم میپرسه خوب شدی؟ 

ولی دیگه هرچقدر بگم بیا نازش کن میگه بسه دیگه ناز کردم 😆 همون یه بار کافیه😅

کار بدی کنه و ناراحت بشم سریع میاد بوسم میکنه و لپشو میاره جلو میگه تو هم بوس کن که خیالش راحت بشه ناراحت نیستم

هر هزارباری که بوسم میکنه میگه چقدر خوشمزه بودی  به کی رفتی اندقی (انقدر)  خوشمزه ای🥰

تا صبح هم باید بغل خانم بخوابم لوپ هام تو دستاش فیس تو فیس فکر کن 🥰

امروزم شکموی دوست داشتنیم از ناهار خوشش اومده میگه دستت درد نکنه لطف کردی 

آخه از کجا یاد میگیره ماشاله انقدر خوشگل حرف بزنه وروجک مامان

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداحفظش کنه ❤️😍

خوشبخت و عاقبت بخیر بشه الهی 😍😍

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
الهیییی دانلود یکی از اینا🥺💜🤩

الهی آمین خدایا دوقلو باشه براش زودی زود همین امسال  🥰

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
اخهههه، خدا حفظش بکنه براتون😍

مممنونم عزیزدلم

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  

با دختر من همسنن، دخترمنم خیلی ماشاءالله بامزه حرف میزنه،کار بدی انجام میده میگه من متاسپم (متاسفم)

سرسفره بعد غذا میگه الهی شکر😍😍😍😍اولشم میگه بسم الله حمیم ( بسم الله الرحمن الرحیم)😊😊😊😊😊

عشق مختص حسین ابن علی ست🌺🌺🌺🌺
یکی از اینا دارم ولی هنو ز زبون باز نکرده پس کی میحرفه ۱۶ ماهشه دیر نشده 

نه بابا وقت داره انقدر برات شیرین زبونی کنه کچلت کنه بگی سرم رفت 

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
وووییی خاک عالم 👀 مجردم من😂

خدایا باباش امسال بیاد🤭🤭

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
با دختر من همسنن، دخترمنم خیلی ماشاءالله بامزه حرف میزنه،کار بدی انجام میده میگه من متاسپم (متاسفم) ...

عزیزم خدا حفظش کنه عسلو😊

نی نی یار جان لطفا دیگه کاربریمو نترکون     کاربری دست من امانته تا دخترکم بزرگ بشه تحویلش بدم تاپیکهای بامزه مونو بخونه کلی کیف کنه چقدر بامزه و شیرین زبون بوده وروجکم       عزیزان دوست داشتین برای سلامتی و موفقیتش یه صلوات مهمونمون کنید  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کندالینی چیست

limaana | 1 دقیقه پیش

تمام شد

utopian | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792