دخترم سه سالشه اون بیشتر مامان منه صدام میکنه بچم 🤭
هر وقت جاییم درد بگیره سریع میاد محل درد رو یه کوچولو ناز میکنهیعنی یه بار فقط میگه خوب شد بسه ؟ تا صبح هم میپرسه خوب شدی؟
ولی دیگه هرچقدر بگم بیا نازش کن میگه بسه دیگه ناز کردم 😆 همون یه بار کافیه😅
کار بدی کنه و ناراحت بشم سریع میاد بوسم میکنه و لپشو میاره جلو میگه تو هم بوس کن که خیالش راحت بشه ناراحت نیستم
هر هزارباری که بوسم میکنه میگه چقدر خوشمزه بودی به کی رفتی اندقی (انقدر) خوشمزه ای🥰
تا صبح هم باید بغل خانم بخوابم لوپ هام تو دستاش فیس تو فیس فکر کن 🥰
امروزم شکموی دوست داشتنیم از ناهار خوشش اومده میگه دستت درد نکنه لطف کردی
آخه از کجا یاد میگیره ماشاله انقدر خوشگل حرف بزنه وروجک مامان