یادته!؟
اون شبی رو میگم که فک میکردی رسیدی به تهش همون شبی که تا صبح اشک ریختی، اون شب گذشت و بازم به زندگیت ادامه دادی ،بازم اشتباه کردی و بازم با موقعیت های جدید رو به رو شدی اما هربار قوی تر از قبل، میخوام بگم هر سختی هرچقدرم سخت و تلخ باشه بلخره میگذره و تو از پسشبرمیای .🚶🏻♀️