2777
2789
تو این سایت حس ششم یعنی غیب گو پیشگو آینده بین .چشم سومی که هیچ کدومشون هم واقعیت نداره اگه دوست داش ...

میشه به منم بگید 


علی باهام صاف  صادقه   یا خیانت میکنه دروغگو

کی ازدواج داریم

کی وضع مالیم خوب میشه خونه میخرم

۲۶ساله ام

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو این سایت حس ششم یعنی غیب گو پیشگو آینده بین .چشم سومی که هیچ کدومشون هم واقعیت نداره اگه دوست داش ...

بنظر من ی نیرو از طرف خدا برای  کمک به بقیه که  سمت دعانویس و‌ فالگیر نرن 

مرسی عزیزدلم خوندم برات

  

من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
بنظر من ی نیرو از طرف خدا برای  کمک به بقیه که  سمت دعانویس و‌ فالگیر نرن


نه عزیزم اینطور نیست شما برای آرامش دل و حل مشکلتون بهتره به خود خدا پناه ببری الا بذکر  الله تطمئن القلوب .پس رمال و فالگیر و موکل و غیبگو فقط جنبه عکس داره .حس ششم هم یه حسی هست که شما نهایت چند ساعت قبل از دیگران یه اتفاق رو حس میکنی که اونم شاید واقعیت باشه شایدم هم نباشه البته این حس تو برخی از حیوانات هم هست .پس بهتره خودمون رو گول نزنیم 

تا خدا بنده نواز هست به خلقش چه نیاز 

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
میشه جواب بدی؟ ۱٠٠ صلوات میفرستم برات؟  برمیگرده؟

نمیدونم شاید

من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
برات دعا میکنم  بهم بگو حس میکنی برمیگرده و میفهمه اشتباه کرده و دچار سو تفاهم شده ؟ طفا جواب ...

اره احساس میکنم برمیگرده اشتباهم فکر نمیکنم زیر بار سو تفاهم بودن بره

یزا اینکه دلت اروم بشه نه بخاطر دعا


من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
اره احساس میکنم برمیگرده اشتباهم فکر نمیکنم زیر بار سو تفاهم بودن بره یزا اینکه دلت اروم بشه نه بخا ...

ممنونم جواب دادی لطف کردی 😘😘

متوجه نشدم ،  یعنی میگی زیر بار نمیره براش سو تفاهم شده ؟ 

میتونی حدس بزنی تا کی برگرده ؟


ممنونم جواب دادی لطف کردی 😘😘 متوجه نشدم ،  یعنی میگی زیر بار نمیره براش سو تفاهم شده ؟  ...

تا دو یا سه ماه دیگ

نه زیر بار نمیره

من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
ما به هم میرسیم ؟ کی ازدواج میکنم ؟ بچه علی چیه ؟ 

بچه علی دختره

من یک زن عاشقم با کلی رویایی دخترونه من به خاطر تو از همه ی ارزوهای قشنگم گذشتم من به خودم یک  جوونی و نوجوونی کردن بدهکارم حالا که میبنم بازم برگردم عقب بازم تورو انتخاب میکنم اما بازم یه عادت های دخترونه دارم هنوزم قوی نشدم وقتایی که دلم میگیره یهو میزنم زیر گریه جایی کم میارم زنگ میرنم به پدرم به تکیه گاهم درد و دل میکنم تو با من چکار کردی که با سن کمم تونستم دوری خانوادمو تحمل کنم؟ من برای اینکه  تورو داشته باشم تاوان پس دادم تاوان تنهاییم تاوان درس نخوندنم تاوان سختی کشیدنم هنوزم دارم تاوان داشتنتو پس میدم اما دلم به داشتنت گرمه مرد خوش خنده من تصمیم گرفتم که مهربون باشم باهمه پرخاشگری و ناامیدی و حرص خوردن رو بزارم کنار و مثبت فکر کنم و مثبت عمل کنم امیدوارم موفق شم
اره اشتی میکنید اما امکان داره بازم دعوا کنید باهم و جدا شید امکان ازدواجتم هست

امکانس هست مال منم بگید تو را یکم نا ارومم و ذهنم کار نمیکنه 

 من اخرای خدمتمه ۲۹ شهریور سربازیش تموم میشه بنظرت من کار اینده ام چیه چه کاره میشم 

 و من با کی ازدواج مبکنم چطور باهاش اشنا میشم ویژگی ها و مشخصات ظاهریش چیه خانوادش چیکارست 

 فاطمه و من. چی میشیم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792