امروز تو اینستا یه چیزی دیدم واقعا بی اعتماد شدم نسبت به همه.
گویا چن روز دیگه مراسم عقد دختره بود و زن داداشش چن روز قبل همون دعوتش میکنه خونشون بعد همون روز به دختره میگه از بچهاش یه ساعتی مراقبت کنه بره خریدو فلان
بعد گویا زن داداشه نرفته بود میاد یهو خفش کنه که دختره از صداش میفمه زن داداششه بعد زن داداشه هم اسیدو میپاشه رو صورتش دختره که بسوزه.....
تو پیج خودش توضیح داده بود که من خلاصشو گفتم
حالم بد شد اینو خوندم
چرا زن داداش ادم باید این کارو کنه آخه خب خفش میکرد اخه اسید😐🥲