2789
عنوان

پناهندگی ❌

1792 بازدید | 17 پست

سلام عزیزای دلم شبتون بخیر

از اول میگم اگه واقعا اطلاعات درست دارین بمونید تو تاپیک و کم‌کمکم کنید در غیر این صورت جواب ندید لطفاااا

من ۱۹ سالمه و ترک تحصیل کردم و سیکل دارم فقط 

خییییییلی دوست دارم مهاجرت کنم 

ولی قانونی هیییچ وقت نمیتونم برم پس نگید درس بخون و قانونی برو 

تنها راه رفتن من پناهندگیه🥺😔.هیچ وقتم نمیتونم فکر رفتن رو از سرم دور کنم


الان کدوم کشور پناهندگی میده راحت و احتمال دیپورت شدن هم نیست؟؟؟

کجا میتونم برم؟.


و اینکه خودم افغانم و عموم سوئده. (این دوتا دلیل

یه حس بی حسی نسبت به هر حسی🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام

آلمان به دختر خانومایی که سن کمی دارن و ملیت افغان دارن ،راحت اقامت میده 


 درباره مهاجرت تحصیلی راهنمایی کردم، لطفاً اول تاپیکا رو بخونید، ممکنه جوابتون همون‌جا باشه :)

ببین میتونی بری سوئد پناهنده بشی من دیدم شوهرش افغان بود رفت‌ ترکیه یونان و در آخر آلمان 

  🍀🍀🍀🍀🍀                                                              یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد   😔😔     ♡این نیز بگذرد♡

من اقامت تحصیلی دارم و بنظرم پناهندگی بدترین کاریه که میتونی بکنی 

من اینجا دوست افغان دارم که اقامت تحصیلی داره و مثل یک شهروند قانونی زندگیش رو میکنه 

چرا پناهندگی؟ چرا همش بدبختی؟

سوگند به خون هَمرَهانم، سوگند به اشک مادران🖤🕊️
هرشب اینو میزنی  ما اگه راهی سراغ داشتیم خودمون میرفتیم 🙁

بله جونم 

شماهایی که قبلا تو تاپیک بودید میتونید نظر ندید

من برای بقیه میزنم 

میخام از همه بپرسم 

یه حس بی حسی نسبت به هر حسی🙂
اینجا کسی پیشنهاد راه غیرقانونی به شما نمیده  ادامه تحصیل شده ۴ سال  فاند بگیر برو  ...

فاند چیع؟

میشه یه کم بیشتر راهنماییم کنید

یه حس بی حسی نسبت به هر حسی🙂
بله جونم  شماهایی که قبلا تو تاپیک بودید میتونید نظر ندید من برای بقیه میزنم  میخام از ...

😑 ایشالا زودتر بری 

حق اگر در این جهان پامال شد در آن جهان/ انتقام حضرت داور نمی آید به کار 🥀

چرا؟🤔

از نظر دیگر کشور ها ، الان اوکراینی ها و افغان ها بیشتر نیاز به کمک دارن 

از طرف دیگه خانوم ها کمتر از آقایون میتونن مزاحمت ایجاد کنن و وقتی هم نیروی جوان باشه ، بهش امکانات میدن ولی از اون طرفم ازشون کار میکشن 


جدا از این مسایل، آلمان نیروی جوان کمی داره سر همینه راحت تر پناهنده میگیره 

 درباره مهاجرت تحصیلی راهنمایی کردم، لطفاً اول تاپیکا رو بخونید، ممکنه جوابتون همون‌جا باشه :)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792