بچه ها یکی بدجور بهم ظلم کرده از یزید بدتر قبل و بعد
منم به خیلیای دیگه زورم بهش نرسید چیز الکی نیست
ن قانونی ن هیچجوره روز بروز داره قوی تر و موفق تر میشه
ذکر یا قابض یا سوره تبت یا...برای نابودی همچین ادمی خوبه؟ک خدا جزای کارشو بده واقعا هرچی میسپارم بخدا میبینم بدتر میشن شاید باید خواست از خدا...چیکاد کردید برای اینجور ادما و جزاشو دیدید؟لطفا نیاید بگید فایده نداره و....هرکس راهکاری بلده بگه
دیگه دلم برای بقیه میسوزه نمیخام مثل من تو دامش بیوفتن