2777
2789
عنوان

دیدن جزای کار

32 بازدید | 2 پست

بچه ها یکی بدجور بهم ظلم کرده از یزید بدتر قبل و بعد 

منم به خیلیای دیگه زورم بهش نرسید  چیز الکی نیست

ن قانونی ن هیچجوره روز بروز داره قوی تر و موفق تر میشه 

ذکر یا قابض یا سوره تبت یا...برای نابودی همچین ادمی خوبه؟ک خدا جزای کارشو بده واقعا هرچی میسپارم بخدا میبینم بدتر میشن شاید باید خواست از خدا...چیکاد کردید برای اینجور ادما و جزاشو دیدید؟لطفا نیاید بگید فایده نداره و.‌‌...هرکس راهکاری بلده بگه

دیگه دلم برای بقیه میسوزه نمیخام مثل من تو دامش بیوفتن

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

بگید دوستان توی نماز شبم شنیدم میشه ظالم قهارو نفرین کرد

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792