2789
عنوان

چشم زخم

561 بازدید | 16 پست

من  بعضی اوقات‌ خیلی عصبی میشدم یجور افسردگی بی دلیل چندبار رفتم دعانویس معتبر که خودمون می‌شناسیم  گفت‌ چشمت زدن‌ دعا نوشت و واقعا حالم بهتر شد‌الان بعد دوسال دوباره یکم  عصبیم  بی مورد‌ و فکر میکنم‌ چشم‌ زخمه  چیکار میکنید برای باطل کردنش؟اعتقاد دارین اصلا؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره اعتقاد دارم چون چشمای خودمم شوره🫤

اینم ک میگن طرف حسرت میخوره اصلا اینطور نیستاااا،  الان زندگی خودم شکر خدا خیلی خوبه،  سر چیزای جزئی دیدم چشم زدم مثلا یبار استکانای مادرشوهرمو بادقت نگاه میکردم چه مدلیا داره که یه ساعت گذشت بی دلیل دوتاش شکست،  الانا دیگه سعی میکنم ب چیزی دقت نکنم

بلع کاملا درسته  تاپیک قبلیم در همین مورده

خوندم عزیزم منم احساس میکنم واقعیه 

بعضی اوقات‌ حتی خوشیامو نمیگم‌ مثلا یه دفعه یکی بهم  گفت  چقدر ابروهات  قشنگه‌ یه مدت‌ ریختن‌ یه عالمه‌ ولی الان درست شد نمیدونم‌ چیکار کنم‌ برای باطل کردنش

یا مثلا کافیه فامیل ببینه یه وسیله نو خریدیم  خراب میشه ببینن  خوشحالیم‌ تموم‌ دعوا راه میفته

خوندم عزیزم منم احساس میکنم واقعیه  بعضی اوقات‌ حتی خوشیامو نمیگم‌ مثلا یه دفعه یکی بهم   ...

دقیقا 

من پوستم عالی بود صاف و بدون جوش 

یکی از دوستام هر روز بهم میگفت وقت دوستت خوبه ، دیگه مث قبل نیست جوش زدم و لک شده صورتم 😪

چرا؟ اخه زیاد نمیرم‌ کلا سه بار رفتم‌ اونم‌ واقعا کارش خوبه

ربطی ب خوب بودن کار نداره اینجور جاها پر از موحودات ماوراییه یکیشون باهات بیاد تو زندگیت بدبخت میشی ، همسایمون رفته بود پیش دعا نویس جن رفته بود تو بدن بچش نزدیک بود بمیره زندگیشون سیاه شد بدبختا تا ب زور خوبش کردن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792