سلام خانما من مدتی دورچونم اینا کلا پایین صورتم جوشای بزرگ وقرمز دردناک میزدم ک قبلانداشتم چندبارم دکتر رفتم حالا دکتر زنان ۱۰روزپیش رفتم بهم قرص اسپرونولاکتون ۱۰۰دادن روزی ی دونه میخورم و جوشام رفتن و جوش جدید درنیووردم در حالیکه این مدت هرروز جوش جدید بجاقبلی درمیومد کسی تجربه داشته
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
(اگه سوال شرعی داشتین تاجایی که بلد باشم جواب میدم مخصوصا درمورد احکام بانوان )راستی راه چاره واسه شپش قطره کیمیا هست سوال داشتید تو یکی از تاپیکام بپرسید❤️