2777
2789
عنوان

حس ششمی بیادد

425 بازدید | 97 پست

نیت میکنم ک شخصی ک بمن ظلم کرده تاوانشو میده یا نن بگیدد

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین دنیا دار مکافاته هرکی ظلم کنه تاوان کارش رو میبینه .این رو از روی اعتقادم میگم نه حسم

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
بد نخواه، چون اون به اندازه کافی بد هست بگذر

به خیلی ادما ظلم کرده همینجوری داره پیش میره و مردمو به خاک سیاه مینشونه منکه زورم نمیرسه فقط خدا سپردم نابودش کنه ادمای دیگه بدبخت و خار نشن عزیزم گذشتن مال کسبه ک ی اشتباه کرده پشیمونه

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
ببین دنیا دار مکافاته هرکی ظلم کنه تاوان کارش رو میبینه .این رو از روی اعتقادم میگم نه حسم

میشه بگین که من می ازدواج میکنم ایا این پسری که تو ذهنمه منو دوس داره یا نه؟ ایا با همسر ایندم خوشبخت میشم؟ 

مِه آخرین برگِ ریی درختِ حوشکِ جورم... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز