چن هفته ای من اوایلش تهوع استفراغ داشتم ینی عین مرده ها شده بودم به این دردا راضیم
منم تهوع دارم سر بارداریام به شدت به قول شما مثل جنازه بودم اما از ماه ۶ سیاتیکم فشار اومده خیلی اذیت میشم بعضی اوقات از درد مینالم و مثل فلجا راه میرم اصلا پا و لگنم افتضاح شده الان هفته ٣۵ هستم