2777
2789
عنوان

خیلی ناراحتم

150 بازدید | 6 پست

الان شاغلم یه جایی یه کار دولتی پیدا شد یه نفر می خواستن با شرایط سابقه من رفتم مصاحبه هم زنگ زدن گفتن چرا کارشناسی که دارای دانشگاه علمی کاربردی هست. آخه اگه آزاد بود قبول میکردیم یا ملی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دوباره پیگیرشو.ب راحتی ولش نکن.بگو کجا قانون نوشته علمی کاربردی مدرکش قبول نیست.

هر جای کشورهای پیشرفته بخوایم بریم در کل اصلا هیچ کدوم از مدرک های ایران رو قبول ندارند الان من می خوام برم خارج از کشور الان دغدغه این رو دارم همش میگم کاش از دوران مدرسه رفتم بودم اون جاها 

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

من شرایط اون کار دارم واقعا ولی گیر دادن به مدرک

از نظر بنده با این مدرک های ایرانی، باید سطح سواد رو بسنجند نه گیر بدند به مدرک 

چند وقت پیش یک کشور پیشرفته می خواستم بورسیه بگیرم شرایطش نوشته بود نمره خیلی بالا و... و پایینش هم نوشته بود اگر نمره پایین و مدرک بی اعتبار دارید همین که سطح علمی تون زیاد باشه به احتمال زیاد پذیرش میشید 


به نظرم این ها این کارها کردند پیشرفته شدند 

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

اما عزیز دلم ناراحت نباش 🌹❤️

اگر اصرار دارید که تو همین کار برید از این مسیر نشد، مسیرهای بعدی رو امتحان کنید بالأخزه یکی از راه ها باز هست 🤩

یا اگر هم صلاح نمی دونید می تونید برید تو مسیرهای شغل های دیگه... 

نگین علینقی🌈کارشناس ارشد روانشناس بالینی🌈

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز