2789

اره

چیه چیشده ؟من یه دختری ام که هم نمازشو میخونه و محرم  میره روضه نذر برمیداره هم دوس داره پیرسینگ بزنه تتو کنه و موهاشو هفت رنگ کنه هم دوست داره کنار نماز مغربش زیارت عاشورا بخونه هم دوس داره برقصه و اهنگ گوش بده حتی دوس داره سیگارم بکشه (نکشیدما دوس دارم فقط) یه جاهایی چادریه یه جاهایی نه دوس داره دستاش پر از انگشتر باشه از طرفی یه دانشجوی متشخص تو دانشگاه باشه دوس داره یه مامان با نظم و مهربون باشه در آینده ولی گاهی وقتا اینقددیوونه بازی درمیاره که نگو همش توسط مامانش سرزنش میشه و شوهرش عاشقشه  سرمان را با دین بریدند🍂نه تنها کسانی که ستمگرند بلکه کسانی که ستم را میپذیرند هم نزد پرودگار عالم جایگاهی ندارند🍂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وا یه سرچ بزن تو گوگل خو😂😂😂😂 نمیشناسی ایلان ماسک رو ؟ 

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

چیه


خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

یه ماسک فروش تو برره است بهش میگن اقا ایلان ماسک فروش . سه بعدی میفروشه

سر به سرش نزارید خب

قشنگ بگید ی شرکت قنده توی جاده تهران قم 

جدیدا ماسک قندی هم میزنه

گلی هستم از گل های جهنم🌹
سر به سرش نزارید خب قشنگ بگید ی شرکت قنده توی جاده تهران قم  جدیدا ماسک قندی هم میزنه

اره بنده خدا . اره اره ازونجا رد شدم میرفتیم سمت اصفهان تابلوشو دیدم . به نظرم چند تا شعبه داره برره قم و... چند تا برادرن هرکدوم یه مدل ماسک میزنن قندی شکلاتی و....

👻
اره بنده خدا . اره اره ازونجا رد شدم میرفتیم سمت اصفهان تابلوشو دیدم . به نظرم چند تا شعبه داره برره ...

همون پس تو اون یکی شعبشونو دیدی

من فکر کردم میخوای استاترو اذیت کنی خدایی نکرده

گلی هستم از گل های جهنم🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پریودی

افریده_اتش | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792