2777
2789
عنوان

سرطان سینه

1084 بازدید | 27 پست

مجردم ۲۳ سالمه نزدیک به دو ماه میشه درد بالا و روی سینه سمت چپم احساس میکنم حدود یک ماه مادام بود ولی الان گاهی هست کاهی نیست اندازه یک رگ از بالا سینه تا نزدیک گردن و باز از همون نقطه به زیر بغل درد داشتم دردم مثل اینه بگیره یه ماهیچه اون شکلیه و یا تیر میکشید اندازه یه رگ یا نوار همون قسمت فکر میکردم مشکل از قلبم باشه نوار قلب دادن سالم بود کاملا چک کردم سینه هامو چندین بار هیچی نبود هروز نگاشون میکنم اصلا تغییر نداشته ظاهرشون احساس میکنم این درد به سمت راستمم یکبار زده میشه بهم بگید این درد ممکنه توده باشه تو سینه


❄️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لطفا تو تاپیک آخرم شرکت کنید 

( چه خوش باشد که بعد از انتظاری،به امید رسد امیدواری، و از آن بهتر و از آن خوشتر نباشد، لحظه ای که می‌رسد یاری به یاری ،) میشه برای رسیدن به حاجتم صلوات بفرستید
دکتر زنان برم داخلی برم چی برم 

میخای اول برو درمونگاه اونجا ماما معاینت کنه بعد بهش بگو دکتر برات معرفی کنه

فقط حیدر امیرالمومنین است                                           اللهم عجل لولیک الفرج

اولا همون اول نرو سراغ اخرین احتمال دختر خوب... دوما علایم سرطان سینه توده بدون درد یا ترشحات مشکوک از نوک سینه ست... خیلی نگرانی برو دکتر برات ماموگرافی بنویسه خیالت راحت بشه. 

چه تاکتیک هوشمندانه ای... واو🤭🇵🇸مهم اینه خدا با ماست💪💪💪من مامان شاد و پرانرژی چهار تا دسته گلم(بگو ماشاالله).... اگه سؤالی در زمینه بارداری، همسرداری و بچه داری داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم.....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792