دلم خونه
بچم با صورت افتاد زمین تمام صورتش سه روز ورم کرده بود توی دهنش اون قسمت زیر لب بالاییش کلا پاره شده بود تا چند ساعت خون میومد
شوهرم واسه اینکه فامیلاش ناراحت نشن گفت هیچی نیست نیاز به دکتر نداره
بچه اونا غیر عمد انداخته بود اما دریغ از یه عذرخواهی یا همدردی یا درک!
تازه میگفتن زیاد لی لی له لالاش نذارین لوس شده...
اونام هی میگفتن مگه شما بچه بودی نیوفتادی
دلم آتیش گرفته
اللن میاین فحشم میدین میدونم