2777
2789
عنوان

خاطره.. + امید...

| مشاهده متن کامل بحث + 7032 بازدید | 65 پست
مینووووووووووووووووووووو جان گریه مون گذاشتی مامانییییییییییییییییییییی

مبارکت باشه الهییییییییییییییییییییییی الهی دامادیشو ببینی مادرمهربووووووووووووووووووووون

منم واسه رقیه جون که شش ساله منتظره 5 صلوات فرستادم و 5 تا هم واسه همه ی منتظران نی نی و خودممممممممممم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه اینکه انقدر امید داشتی و ما رو امیدوار کردی عزیزم
توکل برخدا، یعنی سپردن امور به خدا واعتماد به او و باور این حقیقت که هرچه او بخواهد خیر است
**اللهم عجل لولیک الفرج**

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی دوست جونا از لطفتون بووووووووس برا همتون

نازگل جون ایشالله خدا نی نیتو بهت ببخشه وتو هم سره 9 ماه نینیتو صحیحوسالم بغلت بگیری...
هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان کوتاه تر از قامتم شود...
الان میام لپای پسملی رومیخولمممممممممممممممممممم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس نازهههههههههههههه ماشالله جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
توکل برخدا، یعنی سپردن امور به خدا واعتماد به او و باور این حقیقت که هرچه او بخواهد خیر است
**اللهم عجل لولیک الفرج**
مرسی از لطف همتون نمیدونم چی بگم .... ولی دارم برایه تک تکتون دعا میکنم...البته اگه خدا قبول کنه شمام برایه سه نفری که مد نظرمنن دعا کنید..

هرگز زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان کوتاه تر از قامتم شود...
شیفته جان انتقال بیهوشی نداره فقط تخمک گیری که بهش می گن پانکچر یه عمل 20 دقیقه ای با بیهوشی
همون روز هم از شوشو نمونه میگیرن و به ظرف تخمک ها انتقال میدن و 2 روز بعد جنین ها رو اگه کیفیت خوبی داشته باشن به رحم انتقال می دن که مثل معاینه میمونه ولی به مدت 2 ساعت باید به پشت بخوابی و بعدش 16 روز صبر کنی تا آزمایش بدی
مشکل هم 2 طرفه بود راستش یکی از لوله های من به دلیل همون جریان 3 سال پیش یا عفونتهایی که بوده به دلیل چسبندگی کاملا بسته بود و در ضمن شوشو هم مشکل کمی اسپرم و حرکت کم اسپرم داشت که با دارو و عمل هم رفع نشد
ببخشید دیر جواب داد م سرم جای دیگه بند بود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز