2777
2789
عنوان

خیلی خسیسه

| مشاهده متن کامل بحث + 242 بازدید | 30 پست
اخه منم توقع آن چنانی ندارم. ظاهرا هم خیلی سرترم. ولی اصن نم پس نمیده.

برای اینکه خودتو قانع کنی اینطور میگی عزیزم...تو نباید توقع داشته باشی، خودش باید برای خوشحال کردنت پیش قدم بشه.. منظورم این نیست که هدیه یا رستوران گرون قیمت... در حد توان

من ی بنده خدایی رومیشناسم بعد۸سال یک تومن خرج کرد برا طرف

ظاهرا ازش سر ترم خیلی. از هرلحاظ بهترم. خیلییی تلاش کرد تا جوابشو دادم. ولی خب دیگه نمیتونم تحمل کنم. خیلی تو حساب کتابه. کوچیکترین چیزی بگیره یادش میمونه. بعد الان رفته مسافرت. به شوخی گفتم سوغاتی چی خریدی. من واقعا توقع ازش ندارم ولی خب یه کادو کوچیک ک چیز بدی نیست برام بگیره. بعد گفت مگه کجا رفتم ک سوغاتی بیارم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برای اینکه خودتو قانع کنی اینطور میگی عزیزم...تو نباید توقع داشته باشی، خودش باید برای خوشحال کردنت ...

اره عزیزم. من چیزی نمیخام. ولی دختر دلخوشه به ی چیز کوچیک. یه بار ی دستبند ساده ای بگیره. یه چیزی ک بگم ب یادمه. الانم رفته مسافرت عشق و حال. میگم سوغاتی برام گرفتی؟ ب شوخی گفتم. گفت مگه کجا رفتم سوغاتی بیارم. رفته تهران

حیف واقعا بحث مالی نیس ادم گاهی وقتا دوس داره براش ارزش قائل بشن ابنجور ادما برای خودشون تشنشون بشه ...

بخدا. دلم میخاد اینقد میگه عاشقتم یه بار یه دستبندی برام بگیره ولی همش تو حساب کتابه. میریم یجا دست تو جیبش نمیکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز