2777
2789
عنوان

کیا خانواده ...

89 بازدید | 15 پست

همسرشون چاقن و خودشون لاغر ؟؟اذیت نمیشین ؟؟ خودم خیلی ناراحتم چون انگار اونا خیلی اعتماد بنفسشون بالاست و همش غیر مستقیم لاغر ا رو مسخره میکنن ،، البته شوهرم چاق نیست معمولیه ولی بقیشون چرا ،، وزنم ۵۹ قدم ۱۶۴ ،،لاغر بحساب نمیام ولی پیش اونا لاغر نشون میدم 

غیبت نکنم

برعکسیم ما

✌🏻🖤‌‌‌‌‌‌‌از کردستان تا گیلان جانم فدای ایران🖤✌🏻                           🖤🕊️از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران🕊️🖤                                                                                                                             بعد چند وقت برگشتم خواستم امضا مو پاک کنم                            گفتم ولش بمونه به یادگار 😉

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببخشیدا ولی اونا اینجور میگن دست پیش میگیرن پس میوفتن قد وزن شما در بهترین حالت خودشه اونا اینجور م ...

من فقط صورتم انگار خیلی لاغره و این برام مهمه وگرنه اندامم خیلی مهم نیست یا مثلا رگای دستم زده بیرون خوشم نمیاد 

غیبت نکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز