کسی هست راهنمایی کنه من قبل اینکه جنین سقط بشه رفتم سونو زده بود یک کیست جسم زرد ۱۲ mm سمت چپ و یک کیست جسم زرد ۱۴ mm سمت راست بنظرتون خطرناکه خودش رفع میشه ؟ کلا این دو تا کیست جسم زرد زده بود با ضخامت آندومتر هم زده بود ۱۱mm من جنین قبل دیده شدن ساک حاملگی افت بتا پیدا کرد و خود به خود سقط شد حاملگی دومم بود، حاملگی اولم هم یادمه چند ماه بعد از سقط رفتم سونو زده بود کیست زرد سمت چپ دارم که همیشه سمت چپم تیر میکشید میگم خدا کنه اینا زود دفع بشن و اذیت نشم این دفعه هم چپ درد میکنه هم راست