2777
2789
🙄🙄🙄 فیک چیه؟

ینی شبیه کسایی هسی ک عمل زیبایی دارن😍

https://abzarek.ir/service-p/msg/1313138 و بالاخره میاد یه روز خوب... یه روزی ک دیگه نیس روزی مثل اون... تموم میشن سنگینیای بغل تو گلو... تموم میشن همه چیز یه پایان خوش:)))))

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری عکس گداشتی ؟ درست شد سایت؟

😂به سادگی

در جریان نیستم 

یه تاپیکی عکس دیدم منم گذاشتم اومد😂💙

❤️اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️......❤️اللّٰهم عَجِل لِولیک الفرج❤️🥺😍🤲🏻.دوستای گلم اگه میشه برای حاجتم برام صلوات بفرستید یاحمد بخونید 💟🧕🏻👩‍❤️‍👩اگه خوندید بهم بگیدتا منم براتون بخونم😍🥺💕🙏🏻.جدیداً‌خیلیا‌‌دَم‌از‌‌تنهایی‌میزنن‌‌..مثل‌اینکہ‌آیہ..«یا‌رفیق‌من‌لا‌رفیق‌لہ...»رو‌فراموش‌کردن :)🌫️❤️🥲🧠🥺....لبخند تو، به تو چهره ای مثبت می دهد که باعث می شود مردم در کنارت احساس راحتی کنند. (لس براون)☺️💚🌱....... «وَلَقَدنَعلَمُ‌انکَ‌یَضِیقُ‌صَدرُکَ‌بِمَا یَقُولونَ»و‌مـٰا‌میدانیـم‌دلت‌‌از‌آنچہ‌میگوید‌ به تنگ می آیدپس‌‌به‌‌آغوش‌‌مـٰا‌پنـٰاهنده‌‌شو🪐🫂 إن شاء اللّٰه همگی عاقبت بخیر و سعادتمند شیم🤲🏻🥺😍
منم فک کردم تو رفتی  دل منم برات تنگ شده بود 🥺💗  هر نوشته رنگی رو می‌دیدم فک میکردم تو ...

خوشحالم که دیدمت بازم🥺😍

هیچوقت نرو خب؟🥺🧸؟ 

اگه ام خواستی بری خبرم کن بی خبر نریا🥺🥺🥺

وای قربونت بشم🥺😭♥♥

خوشحالم که دیدمت بازم🥺😍 هیچوقت نرو خب؟🥺🧸؟  اگه ام خواستی بری خبرم کن بی خبر نریا🥺🥺🥺 و ...

وای خداااا🥺🤍😍❤️ 

تو چه دوست داشتنی هستی 🥺🤍🥲💙😘❤️😍❣️

من نرفتم ولی اگه خواستم جایی برم بهت میگم 🥺💗

خیلی دوست دارم انرژی مثبتم💙🤤😻💖 

قلبم همیشه با حرفات اکلیلی میشه و چشام قلبی 😻💖 

مهربونِ منی 😘❤️ 

زنده باشید خدا نکنه زیبای من🤗🫀


❤️اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️......❤️اللّٰهم عَجِل لِولیک الفرج❤️🥺😍🤲🏻.دوستای گلم اگه میشه برای حاجتم برام صلوات بفرستید یاحمد بخونید 💟🧕🏻👩‍❤️‍👩اگه خوندید بهم بگیدتا منم براتون بخونم😍🥺💕🙏🏻.جدیداً‌خیلیا‌‌دَم‌از‌‌تنهایی‌میزنن‌‌..مثل‌اینکہ‌آیہ..«یا‌رفیق‌من‌لا‌رفیق‌لہ...»رو‌فراموش‌کردن :)🌫️❤️🥲🧠🥺....لبخند تو، به تو چهره ای مثبت می دهد که باعث می شود مردم در کنارت احساس راحتی کنند. (لس براون)☺️💚🌱....... «وَلَقَدنَعلَمُ‌انکَ‌یَضِیقُ‌صَدرُکَ‌بِمَا یَقُولونَ»و‌مـٰا‌میدانیـم‌دلت‌‌از‌آنچہ‌میگوید‌ به تنگ می آیدپس‌‌به‌‌آغوش‌‌مـٰا‌پنـٰاهنده‌‌شو🪐🫂 إن شاء اللّٰه همگی عاقبت بخیر و سعادتمند شیم🤲🏻🥺😍
وای خداااا🥺🤍😍❤️  تو چه دوست داشتنی هستی 🥺🤍🥲💙😘❤️😍❣️ من نرفتم ولی اگه خواستم جایی برم ...

مثل خودت عشقم😍🥺💕♥

آبجی گوگولی خودمی که🥺😍♥🧸

دورت بگردم جانا♥😘🥺

من ذوق که اینقده ماهیییییییییییییی🥺😍لاویووووو

بوس به لپات🥺🥺♥💖💖

https://www.uplooder.net/img/image/12/0bc6535a5ba7039f46eb86e2758f8002/20230803-195915.jpg

وای خداااا🥺🤍😍❤️  تو چه دوست داشتنی هستی 🥺🤍🥲💙😘❤️😍❣️ من نرفتم ولی اگه خواستم جایی برم ...

اسی از دستمون فرار میکنه آخرش😂

موضوع تاپیک بنده خدا رو به ناکجا آباد کشوندیم🙄😁♥

مثل خودت عشقم😍🥺💕♥ آبجی گوگولی خودمی که🥺😍♥🧸 دورت بگردم جانا♥😘🥺 من ذوق که اینقده ماهییییییی ...

فدای محبتت نازنینم😻💗

😍❤️عزیزدلمی 🫀❣️🫂

🥺خوشملکم تو ماه تری😍اصن تو خورشیدی😍❤️🌞🧡

🌝💛I love you 😘❣️

متشکرم آبجی خوشگلم🤤💙🫂



خیلیییییییییی دوستتتتتت داااااارمممممم مهربون ترین🤭🤩❤️


⁦⁦(⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)⁩⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩⁦⁦༼⁠ ⁠つ⁠ ⁠◕⁠‿⁠◕⁠ ⁠༽⁠つ⁩⁦⊂⁠(⁠◉⁠‿⁠◉⁠)⁠つ⁩

❤️اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️......❤️اللّٰهم عَجِل لِولیک الفرج❤️🥺😍🤲🏻.دوستای گلم اگه میشه برای حاجتم برام صلوات بفرستید یاحمد بخونید 💟🧕🏻👩‍❤️‍👩اگه خوندید بهم بگیدتا منم براتون بخونم😍🥺💕🙏🏻.جدیداً‌خیلیا‌‌دَم‌از‌‌تنهایی‌میزنن‌‌..مثل‌اینکہ‌آیہ..«یا‌رفیق‌من‌لا‌رفیق‌لہ...»رو‌فراموش‌کردن :)🌫️❤️🥲🧠🥺....لبخند تو، به تو چهره ای مثبت می دهد که باعث می شود مردم در کنارت احساس راحتی کنند. (لس براون)☺️💚🌱....... «وَلَقَدنَعلَمُ‌انکَ‌یَضِیقُ‌صَدرُکَ‌بِمَا یَقُولونَ»و‌مـٰا‌میدانیـم‌دلت‌‌از‌آنچہ‌میگوید‌ به تنگ می آیدپس‌‌به‌‌آغوش‌‌مـٰا‌پنـٰاهنده‌‌شو🪐🫂 إن شاء اللّٰه همگی عاقبت بخیر و سعادتمند شیم🤲🏻🥺😍
اسی از دستمون فرار میکنه آخرش😂 موضوع تاپیک بنده خدا رو به ناکجا آباد کشوندیم🙄😁♥

آره🤭

کارمونه🤪💗

❤️اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ❤️......❤️اللّٰهم عَجِل لِولیک الفرج❤️🥺😍🤲🏻.دوستای گلم اگه میشه برای حاجتم برام صلوات بفرستید یاحمد بخونید 💟🧕🏻👩‍❤️‍👩اگه خوندید بهم بگیدتا منم براتون بخونم😍🥺💕🙏🏻.جدیداً‌خیلیا‌‌دَم‌از‌‌تنهایی‌میزنن‌‌..مثل‌اینکہ‌آیہ..«یا‌رفیق‌من‌لا‌رفیق‌لہ...»رو‌فراموش‌کردن :)🌫️❤️🥲🧠🥺....لبخند تو، به تو چهره ای مثبت می دهد که باعث می شود مردم در کنارت احساس راحتی کنند. (لس براون)☺️💚🌱....... «وَلَقَدنَعلَمُ‌انکَ‌یَضِیقُ‌صَدرُکَ‌بِمَا یَقُولونَ»و‌مـٰا‌میدانیـم‌دلت‌‌از‌آنچہ‌میگوید‌ به تنگ می آیدپس‌‌به‌‌آغوش‌‌مـٰا‌پنـٰاهنده‌‌شو🪐🫂 إن شاء اللّٰه همگی عاقبت بخیر و سعادتمند شیم🤲🏻🥺😍
فدای محبتت نازنینم😻💗 😍❤️عزیزدلمی 🫀❣️🫂 🥺خوشملکم تو ماه تری😍اصن تو خورشیدی😍❤️🌞🧡 🌝💛I lov ...

خدانکنه زیبای من بمونی برام🥺♥💖🧸🥰

تو قلبم جا داری که گوگولیم🥺😍💕💟💖

یه ماچ بزرگ از طرف من بهت 😍🥰🥺🧸♥💟



عشـ😍ــق منی منم دوسـ😍ـتت دارم زیـ🧸ــااااااااااااااااااد♥💟💕


(♥♥♥♥💟💟💟💟🧸🧸🧸🧸😍😍😍😍💖💖💖💖

🥰🥰🥰🥰🍓🍓🍓🍓😘😘😘😘💕💕💕💕🥺🥺🥺🥺) 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792