2777
2789

جوش بلوغه باید بزنه بیرون

اصلا بهشون دست نزن که بخوای خالی شون کنی

و اینکه میتونی از پوست خیار و ماسک های خنک استفاده کنی

من روزهای سختی رو گذروندم تا پای مرگ رفتم و برگشتم،هنوزم روزهای سختم تموم نشدن،برام دعا کنید،سلامتی میتونه معجزه زندگیم باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیتونم تحملشون کنم جدن


برو دکتر  چون راه حلی واس جوشای هورمونی جز درمانشون نیس  

فقط به هیچ عنوان اصلا اصلا دست نزن بهشون اصلا دست نزن یعنی اگ از خارش بمیری هم دست نزن بهشون  من به چندتاشون دست میزدم جاشون گود میشه و خیلی بد  چند سالته ؟ 

برو دکتر  چون راه حلی واس جوشای هورمونی جز درمانشون نیس   فقط به هیچ عنوان اصلا اصلا دست ...

مهر نوبت دکتر دارم ولی اووو تا مهر خیلی مونده 😂

نه دست نمیزنم 

چند تا ماسک معرفی میکنی غیر از پوست خیار عزیزم

ماسک نشاسته هم خوبه

چون نشاسته خنکه 

کلا باید ماسک های خنک و فاقد چربی استفاده کنی

من روزهای سختی رو گذروندم تا پای مرگ رفتم و برگشتم،هنوزم روزهای سختم تموم نشدن،برام دعا کنید،سلامتی میتونه معجزه زندگیم باشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792