2777
2789
عنوان

بیایید

73 بازدید | 14 پست

میگم دوستان یه چیزه کلی میگم که احتمالا حرفه دله خیلیاست

اگه واقعا در برابر جواب دادن و ریپلای کردن بقیه بی جهت گارد دارید، کامنت نذارید

آدمو یه سریا پشیمون میکنن از اومدن به نی نی سایت

اعصاب تون به هر دلیلی خرابه، هیچ وقت نباید سره بقیه خالی کنید که  

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ریپ میزنم رو کامنتش، جوابه چیو ندم؟      

خب تو چرا ریپ بزنی؟ 

نظر خودتو بده برو بیرون 

😐😂من کاری ندارم ولی برا خودتم بهتره دیگم دعوا پیش نمیاد

army-  زبوناتون دراز مغزاتون پوچ  -entp

دراین دنیای واقعی که کلی دلهامون شکسته و داغون و خسته هستیم حداقل در این دنیای مجازی سعی کنیم دل هم را نشکنیم  ناخواسته اشک کسی را در نیاریم زمانی که نمی تونیم و کشش نداریم حرفی نزنیم سکوت کنیم

خب تو چرا ریپ بزنی؟  نظر خودتو بده برو بیرون  😐😂من کاری ندارم ولی برا خودتم بهتره دیگم ...

حاجی اعلانش که میاد

من منظورم این نیس که جواب بدی یا ندی که بحث کش پیدا کنه

منظورم اینه چرا انتقاد پذیر نیستی میایی اصلا تو اینجور سایتا؟!

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
دراین دنیای واقعی که کلی دلهامون شکسته و داغون و خسته هستیم حداقل در این دنیای مجازی سعی کنیم دل هم ...

واقعا مرسی از این همه درک

خسته از هر چه که بود و هر چه که هست...(:
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز