2777
2789
عنوان

تعبیرخاب؟

47 بازدید | 8 پست

خواهرم خاب دیده من رفتم مکه وبرگشتم فقط خودش بوده که اومده استقیالم انگار تو ماه محرم بوده و مراسم بوده .بعدش میگه ازت پرسیدم منتظر نیستی کسی بیاد استقبالت گفتم نه و نظری کسی برام مهم نیست 

 و بعدش یکی از  دخترای همسایه گل انداخته دور گردنم گفتم این چیه گردنم دراوردم مسخرم اومده این بوده خابش دیشبم دیده تش 

خواهرتون نزدیکترین شخص از لحاظ روحی و ساپورتی به شماس یعنی انگار تنها فرد مورد اعتماد تو خانواده که میتونی بهش تکیه کنی خواهرته من اینجور برداشت کردم

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
خواهرتون نزدیکترین شخص از لحاظ روحی و ساپورتی به شماس یعنی انگار تنها فرد مورد اعتماد تو خانواده که ...

اینکه آره این هست من حواسم بهش خیلی هست ان شالله معنیش این باشه 

خودم ی تعبیر کردم نمیدونه اونه یانه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینکه آره این هست من حواسم بهش خیلی هست ان شالله معنیش این باشه  خودم ی تعبیر کردم نمیدونه اون ...

همیشه بگو خیره و به خوب تعبیر کن ولی واقعا خوابتون معنی اش همین بود که تو این زندگی و این سفر زندگی خواهرتون همیشه پشتیبان شما بوده کنارتون بوده

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ان شاللله منم همین تعبیر میکنم ممنون از تعبیر خوبتون 

قربونت عزیز  دلم

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
فردا امتحان دارم میگم نکنه گل پرت کردنه خوب نباشه 🥲

به دلت بد راه نده صبح با حس خوب برو سر جلسه با اطمینان

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیپدما

vienaaa | 29 ثانیه پیش

کسی میدونه

sm_2000 | 33 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز