2777
2789
عنوان

توولدمبارک🥳🥳🥳

51 بازدید | 4 پست

تولدت مبارک خانوم گلی

۱۲۳۴۴۵ساله بشیی 🥳💖🍬🎂🎂

انشاالله تا سال دیگه روز تولدت به همه آرزوهای قشنگت برسی

@دخترپاییز990

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 

تگ نمیشه چرا😪😭😓

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 

یکی تگ کنه پلیییز

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


@دخترپاییز99     درسته؟

نه

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم🦄🌌..  یعنی میشه منم ی روزی تاپیک بارداری بزنم😔 بگم خدایا شکرت منم مامان شدم ،بگم ویار دارم حالم بده،بگم امروز تکون خوردناشو حس کردم،بگم شبا اذیتم خوابم نمیبره،بگم منتظر به دنیا اومدنشم...بگم شبا تا صبح گریه میکنه خواب ندارم...اگه امضام رو خوندی برای حاجتم ی صلوات میفرستی😉 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز