2777
2789
عنوان

دلسردی!

61 بازدید | 8 پست

دوستان بیاید اگه چیزی بلدید برا دلسردی دعایی روشی بگید تا دختر خانومایی ک خودشو اب کردن سر پسری ک رفته بتونن استفاده کنن به زندگی برگردن اگه کسی بلده تگش کنید♥️تو نت خیلی چیزا نوشته ی سرچ بزنید

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

منظورم جدایی بین دو نفر نیستااااااااا دلسردی از عشقی ک ولتون کرده

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دعاش ننوشته خوب کجاس؟؟

این تاپیک ن صبر کنید کپیش میکنم میگم

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
دعاش ننوشته خوب کجاس؟؟

اگر خواهی کسی را دلسرد کنی سوره یس را هفت بار بر ماست بخوان و 41 بار سوره کوثر را بخوان و بخورد آن کس دهد این عمل سخت دلسردی بیاورد بسیار مجرب است

اینو از توی نت برداشتم ولی موقع خوندن بگید به نیت دلسردی اسم دخترتونو بگید و بگید زاده (اسم خودتون)  از اسم پسره و مادرشو بگید اگه ندونستید بگید ....زاده حوا 

اون روشیم ک خودم بلد بودم مال چند سال پیش میترسم اشتباهی بگمش عمل نکنه شرمندتون میشم....

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
یک دنیا ممنون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

بخونید باید صبر کنید البته ،ایشالا ک جواب میده دقیقشو انجام بدید نتیجشم بهم بگید ببینم چطوره

چون من خودم ی روشی استفاده کردم چند سال پیش ی استادی بهم گفت منتهی حافظه ام ضعیفه والا اونو میگفتم راااحت راحت میشد دخترتون ازش

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
یک دنیا ممنون🙏🏻🙏🏻🙏🏻

بدمید یا ارام فوت کنید به ماست  هربار ک خوندید نیتتونم اخرش و اولش بگید ....

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل شصت پا

hivaa1400 | 19 ثانیه پیش

ازبکستان خوبه

قآضی | 40 ثانیه پیش
2791
2779
2792