بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
🍀🍀🍀🍀🍀 یادم بمونه هیچ چیزی از هیچ کس بعید نیست یادم بمونه چقدر امروز شرایط سختی داشتم یادم بمونه هر چند به ته خط رسیده باشم ولی امید داشته باشم خدا را چه دیدی شاید یکی از همین روزها نوبت من باشد 😔😔 ♡این نیز بگذرد♡
اینکه اگر چشم آبی و یا مسیحی باشن ازشون دفاع کنیم ، و اگر رنگین پوست باشن ، بگیم به ما چه ؟ نشونه با کلاسی نیست ، نشونه زیر پا گذاشتن انسانیت هستش ... #بخاطرکودکانترسیدهیبیدفاع
پایبند به قوانین سایت مخصوصا بند ۱۰ هستم .هدف از عضویت جامعه شناسی و تحلیل فرهنگی می باشد . اگه حضورم در تاپیکی به نظرتون مناسب نبود یه گوش زد بدین تاپیک رو ترک میکنم نیازی به گزارش دادن نیست . ممنون که امضامو خوندین .