2777
2789
عنوان

نمیخام 🤌

| مشاهده متن کامل بحث + 163 بازدید | 29 پست
بفرما😐 قضیه ثواب و کباب من بودم  خدا رحمتم کنه آدم خوبی بودم

خودش پاک کرده پیام خودشو ..

کسی ک بخاد بره میره ..

اسیم الان یکی دوروزه میخاد بره پس حتما دلیل دیگ ایم داره پ کاری نکن بعدا پشیمون بشی خودت بترکی 


[army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
خودش پاک کرده پیام خودشو .. کسی ک بخاد بره میره .. اسیم الان یکی دوروزه میخاد بره پس حتما دلیل دیگ ...

دلایل دیگم داره ولی دودل میشم۰🥲🤌چطور میتونم از دوستایی به خوبی شما بگذرم؟😪🫀

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اوم اوکی نمکنم😪منم اعصابم زود خورد میشه

عااا که اینطور 

ولی عزیز باید بدونی که ممکنه اعصاب یکی دیگه زودتر از تو خورد بشه مگه نه پس ن خودت اذیت کن ن بقیه رو 

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

دلایل دیگم داره ولی دودل میشم۰🥲🤌چطور میتونم از دوستایی به خوبی شما بگذرم؟😪🫀

پ الکی بهونه نیار بگو از اول میخاستی بری ک بعدا بقیه از چشم من نبینن ..

من هیچوقت مانع رفتن کسی نشدم و برام مهم نی واقن کی میخاد بره کی میخاد بیاد 

اونشو دیگ نمیدونم 

[army] cute_babe@ = پاتریکم 🌊🪄
عااا که اینطور  ولی عزیز باید بدونی که ممکنه اعصاب یکی دیگه زودتر از تو خورد بشه مگه نه پس ن خ ...

من اعصابم نامیزونه دو هفته دیگه امتحان تافل دارم و کلی استرس امتحان علومم نزدیکه 

نمیدونم چیکار کنم 

فشار زندگی دقیقا رو من افتاده 🥺

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

پ الکی بهونه نیار بگو از اول میخاستی بری ک بعدا بقیه از چشم من نبینن .. من هیچوقت مانع رفتن کسی نشد ...

آیدا چرا اینطوری جواب میدی؟ مگه چیز بدی کفتم که با این لحن میگی؟ خوبه خودت میدونی دوتامون عصبیم فعلا:/

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

من اعصابم نامیزونه دو هفته دیگه امتحان تافل دارم و کلی استرس امتحان علومم نزدیکه  نمیدونم چیکا ...

مطمئن باش همه اینجا فشار زندگی روشونه وقتی کسی دربارش حرف نمیزنه دلیل بر این نیس که زندگیش گل و بلبله که 

بعدشم استرس نمیخواد یه امتحان کوفتیه دیگه کع مطمینم موفق میشی 

... هیچ وقت شانس نبوده، همیشه خدا بوده یادت نره اینو :) ....

مدلمه 

مدل منم اینطوریه ک اگه عصبی بشم بدجور خدمو و بقیه رو پاره مکنم   و اگه عصبی نباشم ممکنه یهو عصبی شم 

خش

پشیمون شدن از انجام کاری بهتر از پشیمون شدن از انجام ندادنشه ❤️ برای خواسته هات دیر نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز