2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر پرده داشتم طلاق نميخورد يني؟

میخورد ربطی ندارد اصلا وقتی عقد کردی  و میخوای طلاق بگیر ی مهر طلاق میخوره

لطفا برای راحت گذشتن دوران بارداری و سلامت و راحتی در زایمانم در دعا باشید ممنونم

عزیزم عقد باشی مهر طلاق میخوره چه بکارت داشته باشی چه نداشته باشی و فقط با رضایت همسر بعدی اسم همسر اول و مهر طلاق از شناسنامه حذف میشه البته در بعضی شرایط که دختر باکره هست بازم اسم همسر و مهر طلاق حذف میشه

معبودم ... 🤲ای راهگشا در تاریکی ها...با کلید اجابتت ...قفل های درونم را باز کن...با تو که باشم، در جاده های تردید،...دستان توانای تو را میبینم ...قلبم در آسمان عشقت ...به پرواز در می آید واز شراب شیرین عرفانت مینوشم ..با تو در آغوش کرامتت ...ساکن میشوم ...با تو هیچ جاده ی پر پیچ و خمی وجود ندارد ...با تو دلم به عطر یاس های برکتت معطر میشود ...تو در جاده های خشکسالی ...تشنگی ام را به برکت نگاهت سیراب میکنی ...خدایا ! هر لحظه شکرت که کنارم هستی و مرا به غیر از خود وا نمیگذاری .
عزیزم منم دارم جدا میشم بخاطر مهر طلاق خودتو بذبخت نکن کاش منم تو عقد جدا میشدم

اي بابا خيلي حال بديه خدا واسه هيچكس نخواد 

من دارم ديوونه ميشم از ي طرف مادر پدرم نميدونن بكارت ندارم فك ميكنن شناسنامم مهر طلاق نميخوره ولي خب در هر صورت بفهمن هم پشتمن خداروشكر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز