2777
2789
عنوان

آب سیب

63 بازدید | 0 پست

سلام . پسرم نزدیک دوسالشه و دوماهی هست از شیرخشک گرفتمش. از اون موقع هر چیزی بهش میدم ب شدت بهش وابسته میشه . اول ب گوشی موبایلم. بعد دوباره ترکش دادم. بعدش ب آبمیوه مخصوصا آب سیب. اگه بهش ندم زمین و زمان بهم میریزه مخصوصا تو شیشه شیر میخواد بخوره. تو روز میتونم کنترلش کنم بهش ندم. اما هر شب از خواب بیدار میشه طلب میکنه. اگه ندم گریه میکنه ول کن نیست. با اب قاطی کردم بهش دادم مگه اینکه طعمش دلشو بزنه اما اصلا براش مهم نیست همونو میخوره... راهکار بدین چیکار کنم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جلسه بی موقع

1290 | 25 ثانیه پیش

یار دویدن

saaheelllll | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792