سلام . پسرم نزدیک دوسالشه و دوماهی هست از شیرخشک گرفتمش. از اون موقع هر چیزی بهش میدم ب شدت بهش وابسته میشه . اول ب گوشی موبایلم. بعد دوباره ترکش دادم. بعدش ب آبمیوه مخصوصا آب سیب. اگه بهش ندم زمین و زمان بهم میریزه مخصوصا تو شیشه شیر میخواد بخوره. تو روز میتونم کنترلش کنم بهش ندم. اما هر شب از خواب بیدار میشه طلب میکنه. اگه ندم گریه میکنه ول کن نیست. با اب قاطی کردم بهش دادم مگه اینکه طعمش دلشو بزنه اما اصلا براش مهم نیست همونو میخوره... راهکار بدین چیکار کنم؟