بحث افتادن اتفاق نیست عزیزم بحث درخواست خداست
هرچی شرایطت سخت تر باشه پیش خدا عزیزتر میشی وقتی تو شرایط سخت به حرفش گوش میدی
من وقتی باحجاب شدم اکثر دوستامو از دست دادم
ولی همه دنیا یه قطره هم نیستن دربرابر خدا
من به خدا متصل شدم دیگه برام مهم نیست دوستامو از دست دادم
اینو یادت باشه کسایی که نرفتن کمک امام حسین حق بودنشو میدونستن ولی کلییی از این بهونه ها آوردن
امتحان دوره ما هم سخته اما باید انجامش داد ...