2777
2789
عنوان

کمکم کنید

91 بازدید | 11 پست

سلام...من یه دختریم که توی خانواده غیر مذهبی به دنیا اومدم چند وقت پیش به دلایلی با حجاب شدم اما نمیتونستم خودمو کنترل کنم یکم با حجاب میشدم یکم بی حجاب الان هی دارم بدتر میشم یکم دلم تنگ بی حجابی میشه یکم دلم تنگ با حجابی نمیدونم دیگه چیکار کنم دارم دیوونه میشم

میشه بگید باید چیکار کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دليل اينكه باحجاب شدي چه بود ، به دليلت رجوع كن و محكم پاش وايستا .

ودوم اينكه سعي كن وسط باشي ...به خودت سخت نگير و در هيچ كدام افراط نكن ... تا اينكه بتوني واقعا پايبند بموني.

در كمال تعجب ميبينم ، تماااام نگرانيهايم بيخود بود !!!!!!!سالهاااارا در حسرت ، روزهاااا را در نگراني گذراندم  در حاليكه ميتوانستم دوست بدارم و لذت ببرم  

عزیزم اتفاقا این یعنی راهت درسته توهم مثل گذشته منی 

و این یعنی مبارزه با نفس 

من بلاخره باحجاب شدم و خیلی خوشحالم تنها کار با ارزش زندگیم میدونم محجبه شدنم رو در خالی که با شرایط سخت محجبه شدم

وسط دانشگاه تهران درحالی که همه شکل دیگه دیده بودنم اما بعدش کرونا شد و خدا کمکم کرد اون هجمه هارو به سلامتی رد کنم 

شاید اگه کرونا نبود من نمیتونستم در مقابل اون همه زخم زبون و‌هجمه دووم بیارم 

مطمئن باش حجاب فارغ از هر دین و مذهبی یه نیاز فطریه فقط انقد تبلیغات رسانه ای زیاده که ما از اون فراری شدیم برای همیشه انتخابش کن و به آرامش برس

بعد میتونی کلیم خودتو واسه خدا لوس کنی و بشی عزیز دردونه خدا 🤗🤗

هم اوست خدایی که جز او نیست معبودی ، فرمانروای هستی،عاری از کاستی سرچشمه امنیت و سلامتی ، مسلط برهمه و مبرا از هر شکستی، انجام دهنده هر خواستی ،و سرآمد با عظمت هستی ، بله این خداست مبرا از ادعاهای هر بت پرستی ۲۳/الحشر🌸🌸🌸🌸پروردگارا، مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثانی ،  از نزد خودت یاورى براى من قرار ده که در زندگیم از من سود برد و پس از مرگم بر من استغفار کند، و او را فرزندى سالم بر من قرار ده، و شیطان را در او سهم و نقشى نباشد. خداوندا، من بسوى تو توبه نموده و بخشش تو را مى‏طلبم، تو بخشنده و مهربانى🌸🌸🌸🌸🌸 به یاد سپهسالار اسطوره ای ایران ساعت ۱/۲۰دقیقه فرودگاه بغداد ، سردار رشید شهید قاسم سلیمانی یادت جاودان❤
دليل اينكه باحجاب شدي چه بود ، به دليلت رجوع كن و محكم پاش وايستا . ودوم اينكه سعي كن وسط باشي ...ب ...

دلیش خب خیلی چیزا بود مثل اینکه خدا گفته...بعد با خودم میگم خوب حالا اگه سه سانت از موهام پیدا باشه اتفاقی نمی‌افته...نمازمم که میخونم پس اوکیه...بعد یکی دیگه از دلایلم آرامش بود که با حجاب داشتم‌ ولی باز از طرفی میگم خب من اگه حجاب کنم زشت میشم...یسریا ازم‌ خوششون نمیاد ...دیگه مثل قبل نمیتونم راحت باشم نمیتونم با دوستام شوخی کنم و خلاصه باید خانوم باشم...بعد دوباره میگم بیخیال من خانوادم غیر مذهبیه این چیزا بهم‌نمیشینه و هزااااراااان دلیل دیگه

عزیزم اتفاقا این یعنی راهت درسته توهم مثل گذشته منی  و این یعنی مبارزه با نفس  من بلاخره ...

عزیزم شما که با حجاب شدی میتونم دلیلت رو بپرسم؟؟؟چطوری دیگه انتخاب‌ کردی که با حجاب باشی؟؟

واقعا سخته یسری وقتا از خودم میپرسم اصلا برای چی باید حجاب داشت؟!!🥲

عزیزم شما که با حجاب شدی میتونم دلیلت رو بپرسم؟؟؟چطوری دیگه انتخاب‌ کردی که با حجاب باشی؟؟ واقعا سخ ...

تو تو‌خونواده من هیچوقت هیچی اجبار نبود ولی نماز خون بودن پدر مادرم

من نماز خون بودم

ولی ححابم در حد افتضاح

خیلی خیلی خوشتیپو خوش پوش بودم اینو‌گفتم تا بدونی انتخابی که کردم خیلی سخت بود

هر لباسی میپوشیدم محال بود چند نفر ازم نپرسن از کجا خریدی

و همه از تیپم تعریف میکردن فیسمم معمولی ولی اندامم در حد عالی و بینهایت مورد توجه پسرا 😁

اما همیشه عاشق خدا بودم و هواسم بهش بود هر لحظه تو اوج‌گناه نمازم ترک نشد

کمی فکر کردم که حجاب چرا بد باشه؟؟ چرا قبولش نکنم؟؟

این بده خدا گفته به زن که خودت رو بپوشون چون هیچ مردی حق نداره با نگاه کردن به تو راحت تحریک شه ، حجاب فقط مردارو‌محدود کرده من چرا انجامش ندم درحالی که دستور بی چون و چرا خالق ماست اون بیشتر میفهمه یا ما؟؟

من با عشق باحجاب شدم و بعد یک ماه تو اوج توجه همه وسط دانشگاه تهران چادری شدم

خیلیا هم دلمو شکوندن تهمت و مسخره و... اما بعدش کرونا شد و من اومدم خونه شاید کرونا نمیشد زیربار اون همه فشار بازم کم‌میوردم

اما حالا به لطف خدا انقدر قوی شدم که اگه تمام مردم دنیا مسخرم کنن ناراحت که نمیشم هیچ بلکه لذت میبرم و خودمو واسه خدا لوس میکنم 😉

ححاب خالص ترین و بهترین انتخابم عمرم بود

هذا من فضل ربی 

هم اوست خدایی که جز او نیست معبودی ، فرمانروای هستی،عاری از کاستی سرچشمه امنیت و سلامتی ، مسلط برهمه و مبرا از هر شکستی، انجام دهنده هر خواستی ،و سرآمد با عظمت هستی ، بله این خداست مبرا از ادعاهای هر بت پرستی ۲۳/الحشر🌸🌸🌸🌸پروردگارا، مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثانی ،  از نزد خودت یاورى براى من قرار ده که در زندگیم از من سود برد و پس از مرگم بر من استغفار کند، و او را فرزندى سالم بر من قرار ده، و شیطان را در او سهم و نقشى نباشد. خداوندا، من بسوى تو توبه نموده و بخشش تو را مى‏طلبم، تو بخشنده و مهربانى🌸🌸🌸🌸🌸 به یاد سپهسالار اسطوره ای ایران ساعت ۱/۲۰دقیقه فرودگاه بغداد ، سردار رشید شهید قاسم سلیمانی یادت جاودان❤
تو تو‌خونواده من هیچوقت هیچی اجبار نبود ولی نماز خون بودن پدر مادرم من نماز خون بودم ولی ححابم در ...

وای خوش بحالتتتت منم خیلییی خدا رو دوست دارم اصن موقع نماز که میشه ذوق میکنم و نمازمو اول وقت میخونم و کلی هم راز و نیاز و دعا میکنم بعدش با خدا اما‌ اصن نمیدونم چرا انقدر مشکل دارم با حجاب حجابو خیییلی دوست دارم ولی حرف مردم خیلی اذیتم میکنه(پستی که برای اون خانمه گذاشتم توی این تاپیکو ببین) من عاشق چادرمم اما مامانم با حجاب نیست این یکم اذیتم میکنه‌...اصن موندم چیکار کنم

همش میگم با سه سانت مو گذاشتن بیرون که اتفاقی نمی‌افته کسی تحریک نمیشه🥲

وای خوش بحالتتتت منم خیلییی خدا رو دوست دارم اصن موقع نماز که میشه ذوق میکنم و نمازمو اول وقت میخونم ...

بحث افتادن اتفاق نیست عزیزم بحث درخواست خداست 

هرچی شرایطت سخت تر باشه پیش خدا عزیزتر میشی وقتی تو شرایط سخت به حرفش گوش میدی 

من وقتی باحجاب شدم اکثر دوستامو از دست دادم 

ولی همه دنیا یه قطره هم نیستن دربرابر خدا 

من به خدا متصل شدم دیگه برام مهم نیست دوستامو از دست دادم

اینو یادت باشه کسایی که نرفتن کمک امام حسین حق بودنشو میدونستن ولی کلییی از این بهونه ها آوردن 

امتحان دوره ما هم سخته اما باید انجامش داد ...

هم اوست خدایی که جز او نیست معبودی ، فرمانروای هستی،عاری از کاستی سرچشمه امنیت و سلامتی ، مسلط برهمه و مبرا از هر شکستی، انجام دهنده هر خواستی ،و سرآمد با عظمت هستی ، بله این خداست مبرا از ادعاهای هر بت پرستی ۲۳/الحشر🌸🌸🌸🌸پروردگارا، مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثانی ،  از نزد خودت یاورى براى من قرار ده که در زندگیم از من سود برد و پس از مرگم بر من استغفار کند، و او را فرزندى سالم بر من قرار ده، و شیطان را در او سهم و نقشى نباشد. خداوندا، من بسوى تو توبه نموده و بخشش تو را مى‏طلبم، تو بخشنده و مهربانى🌸🌸🌸🌸🌸 به یاد سپهسالار اسطوره ای ایران ساعت ۱/۲۰دقیقه فرودگاه بغداد ، سردار رشید شهید قاسم سلیمانی یادت جاودان❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز