mmmpanah مدیر استارتر عضویت: 1400/08/23 تعداد پست: 509 عنوان خونه دوبلکس 85 بازدید | 3 پست دوستان خونه دوبلکس از وسط باشه پلش یا کنار اگه کدام دارین بفرسین ممنون میشم 1402/05/09 | 12:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامان4وروجك عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 1200 از کنار باشه بهتر فضای کمتری از سالن اشغال میشه مال من از کناره
انرژی_مثبتونم عضویت: 1401/07/23 تعداد پست: 1819 کنار خیلی بهتره دلم میخواهد شونه های خودمو بگیرم و بگم .... چته ؟؟؟ چی خوشحالت میکنه ؟؟؟ چرا هرکاری میکنم بچشمت نمیاد ؟؟؟؟ چرا از وقتی خیانت دیدی خوشحال نمیشی ؟؟؟○بقول ی عزیزی : روزگاری هم اگر دیوانه ات بودم گذشت○ی دیالوگ تو سریال خاتون بوده ک میگه: زن ها تا لحظه ی آخر میجنگن ولی ...وقتی ی چیزی براشون تموم میشه، تموم میشه دیگه ○جوابم ب خیانت ی چیزه ک مشکل شوهر شماس خانوووم کِرم از درخته ○البته اینم بگم سرتو بالا بگیر و بگو آشغالای گرگارو ،سگاا میخورن○اما واقعا خیلی حرفه ک آدم نمیتونه روح و روانشو دربیاره نشونت بده بگه نگااه باشون چی کردی؟؟○چه تقدیر ، چه قسمت ، نجنگی ، نمیرسی ○میشه باخیلیا بازم ادامه داد ، گفت وشنید وخندید، اما دیگه دوستشون نداشت○زندگیمونو اونی خراب کرد ک مثلا میخاستیم باش زندگی بسازیم○بی حس شدگان را چه غم از خنجر بعدی ؟؟○ دلم میخاد باقی عمرمو بخابم😢💔 واس آرامش منو بچه هام صلوات بفرستید_ _ _اسم کاربریم اصلا با حال دلم همخونی نداره
mmmpanah مدیر استارتر عضویت: 1400/08/23 تعداد پست: 509 از کنار باشه بهتر فضای کمتری از سالن اشغال میشه مال من از کناره میظه عکس بدین