بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به لحظه ای فکر می کنم🍁🍁🍁که بعد از هر بار اشک ریختن🍁🍁🍁صورتم را با دستان خودم پاک می کنم🍁🍁🍁خودم را مرتب می کنم 🍁🍁🍁و به زندگی ادامه می دهم🍁🍁🍁به گذرا بودن همان لحظه فکر می کنم 🍁🍁🍁و گذرا بودن مابقی اتفاقات زندگی 🍁🍁🍁و گذشتن عمری که از شما چه پنهان 🍁🍁🍁به فردایش هیچ اعتباری نیست🍁🍁🍁 و در همان لحظه نفسی می کشم🍁🍁🍁هر اتفاقی که نیاز به بخشش من دارد می بخشم 🍁🍁🍁و می گذارم در گذشته ام برای همیشه بماند🍁🍁🍁و ادامه لحظه های باقی را 🍁🍁🍁 نوش جان می کنم
۱۸ سالمه🧚♀️گاهی ک حوصلم سر میره میام اینجا چون با کسی در ارتباط نیستم✌کتابای روانشناسی خیلی دوس دارم عااااااااشق بحثای درسی و انگیزشیم🥰امسال کنکور دادم ۱۴۰۲ و قراره مهندس موفقی بشم😁 منو تو بحثای روانشناسی تگ کنیدددددد😍🤝❤سنم رو گفتم چون لازمه اینجا بگیم ک وقتی نظر بدیم طرف مقابل بدونه واقعا یه بچه اینجا نظر میده یا ن 🤷♀️🍇
من فقط وقتی که بتونم پرستار بچه بگیرم سه تا میخوام.
در غیر اینصورت دوتا کافیه
کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔
منم میخوام پولدار بشم گفتم بلاگر بشم پیج زدم ولی کسی فالو اینا نمیکنه
خدایا به علی کمکم کن خدایا میدونم برات بنده خوبی نیستم ولی تو همه امید و پشت و پناه منی خدایا به علی به فاطمه به حسن و حسین دستامو بگیر ای همه امید من تو دنیا منو نا امید نکن.