2777
2789
عنوان

کیت تخمک گذاری

2295 بازدید | 15 پست

سلام مامانا من ازتون یه راهنمایی میخواستم میخوام اقدام کنم برای بارداری

اولین باره که میخوام از کیت تخمک گذاری استفاده کنم با توجه به اینکه ۲۷ تیر اخرین پریودم بوده و دوره هام ۳۰ روزه اس با توجه به تقویم ۱۰ مرداد باید تخمک گذاریم باشه و این وضعیت کیت هامه امروز نباید دو تا خط پر رنگ میشد؟ چیکار کنم؟ 

جوابتو نمیدونم وای خاک برسرم من چقد تباه بودم اولین باری ک میخواستم اقدام کنیم کیت ها رو استفاده کردم و همه رو ب ترتیب چسبوندم رو ی مقوا بعد ک ازشون سردرنیاوردم برداشتم بردم بهداشت نشون پزشک دادم گفتم این جریانش چی میشه . .. 🤣😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگه دوره هات 30 روزه هست احتمالا روز 12-13 تخمک گذاریت هست نه روز 10 روز 10 مال اونایی هست که ...

کلا کارکرد این کیت ها چجوریه ؟ اینکه الان هاله داره درسته؟ از دیروز شروع کردم به استفاده و هاله میندازه

بهش اطمینان کنم؟

۱۲ مرداد تخمک گذاریه

خب اگر بخوام از دو روز قبلش اقدام کنم همون دهم میشه دیگه بعد مشکلم اینه که تو دستور کیت گفته وقتی دوتا خط پررنگ شد تازه از ۲۴ تا ۳۶ ساعت بعدش احتمال تخمک گذاریه

اصلا نمیدونم کی باید اقدام کنم

جوابتو نمیدونم وای خاک برسرم من چقد تباه بودم اولین باری ک میخواستم اقدام کنیم کیت ها رو استفاده کرد ...

الان دقیقا منم همین حس تباهی رو دارم 😂 کیت بیشتر ادم رو گیج میکنه

کلا کارکرد این کیت ها چجوریه ؟ اینکه الان هاله داره درسته؟ از دیروز شروع کردم به استفاده و هاله میند ...

اصولا این کیت ها 5 تا هستند 

از روز 10 شروع کن 

فقط حتما باید تو یک ساعت مشخصی باشه و اینکه ادرار صبح هم نباشه 

کیت ها اصولا دو خط میشن 

ولی خط دوم هر روز پر رنگ تر میشه تا روز تخمک کذاری که از همیشه پررنگ تره بعد باز کمرنگ میشه 

2-3 ماه انجام بدی دستت میاد 

فقط کنار هم بچینشان و تاریخ بزن 

ولی اصلا به کیت اکتفا نکن و شما نزدیکی داشته باش

کاربر خیلی قدیمی هستم ... 
خب اگر بخوام از دو روز قبلش اقدام کنم همون دهم میشه دیگه بعد مشکلم اینه که تو دستور کیت گفته وق ...

عزیزم دکتر من گفت از روز ده سیکل تا بیست سیکل یک شب درمیون اقدام داشته باش

شماهم همین کارو کن

خب پس اگر نخوام به کیت اکتفا کنم اقدام رو باید از امشب شروع کنم درسته؟ 

بله از امشب شروع کن یک شب در میان 

ولی به نظرم روزی که کیتت پررنگ شد پشت هم اقدام کن 

خیلی ها را شنیدم که ان روز دو بار کیت میزارن 

تا مطمین بشن تخمک گذاری دقیقا کی اتفاق افتاده 

ولی موضوع اینه اسپرم تا سه روز در بدن زن زنده هست اون تخمکه که عمرش کوتاهه 

پس شما اقدام و داشته باش 


کاربر خیلی قدیمی هستم ... 
بله از امشب شروع کن یک شب در میان  ولی به نظرم روزی که کیتت پررنگ شد پشت هم اقدام کن  خی ...

مرسی عزیزم از توضیحات کاملت خیلی ممنونم ازت 😍 ایشالله این ماه باردار بشم ماه سوم اقداممه هی داره فاصله اش با بچه اولم زیاد میشه ناراحتم

خانم شما نتیجه گرفتین آخرش با اون کیت؟ یا طبق توصیه یکی از دوستان از روز دهم تا بیستم سیکل اقدام کرد ...

ببخشید عزیزم تو دوره نقاهت بعد زایمان بودم که دیر جواب میدم بله من استفاده کردم از کیت و جواب گرفتم خداروشکر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز