به دلایلی که قبلا گفتم نمیتونم و نمیخوام برگردم پیش خانوادم وخونه ی پدرم خیلی اذیتم کردم این مدتی که قهر بودم
الانم دنبال خونم
از صبح چند جارو دیدم ولی تنها مشکلم اشپزخونه هاشونه که کابینت درست حسابی ندارن
یکیشون گفت اگه بپسندی قحیت میکنم کابینت زمینیاشو تغییر بده ...
ولی هرجا برم باید هم رنگ کنم هم لوستر بزنم تا به دلم بشینه یکم
چرا انقدر گرون شده خونه ها خدا😔😔😔
دعا کنید برام