چند بار رفتم یه درمانگاهی حیف دیگه با اون قرار داد داریم جای دیگه نیست
این دوهفتس مریض بودم همش سرم و امپول
حالا هرسری میرم تزریقاتی منو میشناسه دیگه دکتر هم میشناسه
دکتر بدجور نگام میکنه مثلا من تو راهروام اون از تو اتاقش خم میشه به حالتی که بیرون رو نگاه کنه الکی مشغول گوشیه یه دفعه حس میکنم یکی داره نگام میکنه چرخیدم میبینم منو میپائه
یا الکی از اتاقش میاد بیرون بی دلیل همش نگا میکنه
اعصابم خورده حس بدی دارم دیگه برم اونجا